MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een dampende hetterschijt die journals van the social sciences, heb met schaamte zojuist 'n incoherent stukje BS gebaseerd op die journals ingeleverd wat betreft cultuurverschillen tussen NL en BE.

Potverdomme moet de hond nog uitlaten maar mn pa slaapt bij zn vriendin en heeft de deur op slot gedaan toen hij is gegaan

En mijn sleutel ligt nog in de auto.. iig niet in huis

Gooi hem door het raam.

Laat hem poepen in je hand gooi de poep door het raam.

Poep op je hond en gooi jezelf door het raam.

Ja ik heb geprobeerd het uit te leggen dat de deur op slot zit. Hij leek het te snappen

Raam op vader sleutel op jezelf hond in z'n vriendin.

Vroeg op moeten staan om te eten terwijl ik vrij ben..

Best wel pijnlijke kiespijn opeens, ging maar niet weg vanacht maar heb in de nacht mijn tandvlees laten bloeden en toen was het weg en nu zeurt het een beetje. Dat kan geen goed teken zijn.

400 pagina's moeten printen thuis voor school. Op mn werk kom ik niet meer helaas. Denken die ****ers dat ik een state of the art printer heb ofzo. Ben al jaar bezig. Cartridge is al keer op gegaan en moest al naar stad voor papier. :mad:

Potverdomme moet de hond nog uitlaten maar mn pa slaapt bij zn vriendin en heeft de deur op slot gedaan toen hij is gegaan

En mijn sleutel ligt nog in de auto.. iig niet in huis

Laat hem poepen in je hand gooi de poep door het raam.

Poep op je hond en gooi jezelf door het raam.

Ja ik heb geprobeerd het uit te leggen dat de deur op slot zit. Hij leek het te snappen

Raam op vader sleutel op jezelf hond in z'n vriendin.

Maar als hond in z'n vaders vriendin sleutelt, hoe raamt hij dan zichzelf?

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

IK GING KAPOT HIER :roflol:

123022a.jpg

400 pagina's moeten printen thuis voor school. Op mn werk kom ik niet meer helaas. Denken die ****ers dat ik een state of the art printer heb ofzo. Ben al jaar bezig. Cartridge is al keer op gegaan en moest al naar stad voor papier. :mad:
Op de UvA mochten we 500 printjes p/m gratis uitdraaien. Sinds januari is dit betaald geworden met zo'n kneuzig kastje wat zelfs ik niet aan de praat krijg. Ik voel je.

Laatst bewerkt:
wat

Afgelopen pagina's:
35l8zyp.png

Morgen otto binnen voor groot onderhoud...het angstzweet breekt al uit als ik aan de rekening denk.

Terug
Naar boven