gewoonlekkel
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 828
- Lengte
- 1m82
- Massa
- 117kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
ik eet vla uit een emmer die ik laat vullen bij de lokale vlafabriek hier om de hoek.
balen man.Moeders is naar een huurhuis aan het zoeken om weg te gaan.
Dag verpest zwak uitgedrukt.

I.p.v. een schriftelijk hertentamen moet ik deze mondeling afleggen, niet zo erg, ware het niet dat ik totaal geen verstand ervan heb en enige kans op slagen berustte op het feit dat het open boek was.
Hallo nog 'n jaartje BSc.

Over balen gesprokenbalen man.
Mijn nek wil echt niet. roze rakkers moeten hun werk weer doen.
snotverdrie.. ik wil trainen morgen.![]()

thanks.. roze rakkers combineren prima met kwark... nu hopen dat het even helpt om wat pijnvrij te kunnen liggen zo...Over balen gesproken
Sterkte !
Een keer behoorlijk last van me nek gehad, ben blij daar mee /knocks on wood....
Geeneens dat, ben de meeste tijd vooralsnog kwijt aan BB gerelateerde literatuur.krijg je ervan van al je tijd te verdoen aan geld verdienen en niets te doen aan je studies![]()

Geeneens dat, ben de meeste tijd vooralsnog kwijt aan BB gerelateerde literatuur.![]()

m'n ouders vroegen vandaag of ik mee ging naar het Griekse restaurant (mijn favoriet). Aangezien ik bezig ben met de clean challenge, was mijn reactie:
http://nwps.ws/pub/forum-gifs/dean cry.gif

Deadline om 0:00 voor academic writing, zie ik zojuist dat ik 'n academische essay moet schrijven over cultuur verschillen tussen Nederland en 'n land naar keuze. Rot op, ik studeer informatica.

Amai zeg, Vlaanderen?zoek als straf een land op waar geiten nken de norm is![]()