Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat gaat dat weekend toch belachelijk snel, vanaf woensdag vrij, lijken wel drie dagen.

Ben echt toe aan pensioen. :(

Laatst bewerkt:
Vanmiddag twee gekookte eieren gegeten waarvan ik nu denk dat ze niet meer goed waren. :(

:roflol: vanmorgen/middag strongman training gehad. Ik nam net een warm bad en geraakte er met veel moeite uit :roflol:

I.p.v. een schriftelijk hertentamen moet ik deze mondeling afleggen, niet zo erg, ware het niet dat ik totaal geen verstand ervan heb en enige kans op slagen berustte op het feit dat het open boek was. :o

Hallo nog 'n jaartje BSc.

Moeders is naar een huurhuis aan het zoeken om weg te gaan.
Dag verpest zwak uitgedrukt.

I.p.v. een schriftelijk hertentamen moet ik deze mondeling afleggen, niet zo erg, ware het niet dat ik totaal geen verstand ervan heb en enige kans op slagen berustte op het feit dat het open boek was. :o

Hallo nog 'n jaartje BSc.

krijg je ervan van al je tijd te verdoen aan geld verdienen en niets te doen aan je studies:trollface:

Fine, BB gerelateerde braaksels.

m'n ouders vroegen vandaag of ik mee ging naar het Griekse restaurant (mijn favoriet). Aangezien ik bezig ben met de clean challenge, was mijn reactie:

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Deadline om 0:00 voor academic writing, zie ik zojuist dat ik 'n academische essay moet schrijven over cultuur verschillen tussen Nederland en 'n land naar keuze. Rot op, ik studeer informatica.

Deadline om 0:00 voor academic writing, zie ik zojuist dat ik 'n academische essay moet schrijven over cultuur verschillen tussen Nederland en 'n land naar keuze. Rot op, ik studeer informatica.

zoek als straf een land op waar geiten nken de norm is:)

Tis toch wel zo ergens dat je eerst met geit moet doen om te leren alvorens je op een chick los kan gaan

Terug
Naar boven