AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Das echt balen. Ik hoop toch dat het snel allemaal bijtrekt voor je!
en ik hou het in de gaten! Wil niet de boot ingaan door te lang door te lopen. Ik ben al een aardige uitsteller wat betreft pijn en andere dingen. Ben echt zo van zal wel over gaan. :rolleyes:

Same here, daar ging ik ook de mist in

Das echt balen. Ik hoop toch dat het snel allemaal bijtrekt voor je!
en ik hou het in de gaten! Wil niet de boot ingaan door te lang door te lopen. Ik ben al een aardige uitsteller wat betreft pijn en andere dingen. Ben echt zo van zal wel over gaan. :rolleyes:

Same here,.. Moet ik écht wat aan gaan doen!
Heeft me al aardig wat schade aan mn lichaam opgeleverd.
Té lang doorgelopen bij de eerste (vd 7) pericarditis waardoor ik ook een myocarditis heb opgelopen (beschadiging buitenkant hardwand) terwijl als ik eerder aan de bel had getrokke dat helemaal niet had gehoeven :o
Nu ook weer iets waar ik te lang mee door gegaan ben,.. En wederom 't herstel
Langer dan nodig :o

Maar goed,.. Aard vh beestje he :D
en die ken ik er meer hier :D

Ik moet leren noten kopen en geen studentenhaver. Daar overeet ik mij altijd in. danm

Same here,.. Moet ik écht wat aan gaan doen!
Heeft me al aardig wat schade aan mn lichaam opgeleverd.
Té lang doorgelopen bij de eerste (vd 7) pericarditis waardoor ik ook een myocarditis heb opgelopen (beschadiging buitenkant hardwand) terwijl als ik eerder aan de bel had getrokke dat helemaal niet had gehoeven :o
Nu ook weer iets waar ik te lang mee door gegaan ben,.. En wederom 't herstel
Langer dan nodig :o

Maar goed,.. Aard vh beestje he :D
en die ken ik er meer hier :D
Gut hoe herkenbaar.. ben ook een maal vanaf werk per ambu afgevoerd... een jaartje of 14 geleden.. ook pericarditis.. heb er een goeie knauw van gehad toen.. maar gelukkig niets aan overgehouden.
En ook daarna weer een paar keer tegen die lichamelijke muur aangelopen. Ben van de laatste keer nog aan het herstellen... dus ja...

Aard van het beestje ja... en inderdaad zijn er daar veel van...

Sterkte met herstel.

Net wakker! :fuu:

Niks mis mee toch ? Zou willen dat ik een keer zo lang kon en mocht blijven liggen, ik ben verdomme al wakker vanaf 6 uur vanmorgen :eek: Met als voordeel dat ik wel mijn workout in de ochtend kon doen.

:eek: t*ring en ik dacht dat ik laat op stond..
netjes :D

Beetje last van me maag , de koffie denk ik :o
Het is ook lang geleden dat mij zoiets overkwam. Gewoon omdat het pure tijdsverspilling is.
Ik wou vandaag nog zoveel doen. :(

Het is ook lang geleden dat mij zoiets overkwam. Gewoon omdat het pure tijdsverspilling is.
Ik wou vandaag nog zoveel doen. :(

Spijtig is dat, zeker als je het meest actief en scherp bent in de ochtend.

---------- Post toegevoegd 28 April 2013 om 16:29 ----------

Luppie is zelf al een chemische reactie. Beetje jammer ook dat er geen zuivelfabriek meer staat in Groningen, iets klopt niet aan je post.

De poster klopt niet, fin.

Al mijn fonts zijn italic weergegeven in Google Chrome. Wat is deze.

Terug
Naar boven