XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

lol son

of nee
last van me rug :sad:
if you read this you opend all my spoilers and u have no life

Beste Tymen,

Russian Bear heeft zojuist gereageerd op een topic waarvoor je je hebt geabonneerd met de titel - Het grote wat heeft jouw dag vandaag verpest topic - in het Humor & geouwehoer forum van DutchBodybuilding.com forum.

Dit topic kan je vinden op:
[Link niet meer beschikbaar]

Hier is het bericht dat net geplaatst werd:
lol son

of nee
harde tepelsif you read this you opend all my spoilers and u have no life

jammer probeer het nog eens :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.222
kan jij geen spoilers zien???

das dom

• #4.226
wacht even ik lees even terug, krijg jij een email notifiactie van iedere post die ik post???

12 uurs shift is mijn dag aan het verpesten

• #4.232
on topic: ik kreeg net een pm van bobbin b

ik heb alle kans om paris irl te zien verspeelt en ik beland permanent op zijn ignorelijst

er stonden ook nog een paar van deze dingen ':roflol:' in en hij zij dat ik een sukkeltje was

:sad :huilen:

oooei ja dat is idd jammer RB

onthoud russian bear, altijd een schuine beweging maken met het scheermesje over je pols

onthoud russian bear, altijd een schuine beweging maken met het scheermesje over je pols

Was het niet down the road? Of is schuin oversteken beter?

images?q=tbn:ANd9GcQOm7cb64R4mT-KZC8Sj2eD1o0qYrUzyTajmxrRKx2RawdtWrs4vQ&t=1.jpg

GSM kwijtgespeeld op de trein, best wel k*t :s.

Was hem al tijd geleden is (bijna) kwijtgespeeld op de trein. Was blijkbaar uit m'n broekzak gegleden en was al van de trein gesprongen toen ik merkte dat er iets mis was. Terug naar binnen gehaast, zat die kerel die vlak tegenover me zat en het hele ding waarschijnlijk heeft zien gebeuren er al mee te spelen ...

Heb dus niet veel hoop dat ik die ooit terug ga zien.

• #4.240
GSM kwijtgespeeld op de trein, best wel k*t :s.

Was hem al tijd geleden is (bijna) kwijtgespeeld op de trein. Was blijkbaar uit m'n broekzak gegleden en was al van de trein gesprongen toen ik merkte dat er iets mis was. Terug naar binnen gehaast, zat die kerel die vlak tegenover me zat en het hele ding waarschijnlijk heeft zien gebeuren er al mee te spelen ...

Heb dus niet veel hoop dat ik die ooit terug ga zien.

wat voor gsm was het? mischien heeft iemand hier um gevonde

Terug
Naar boven