AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

wat voor gsm was het? mischien heeft iemand hier um gevonde

Das een long shot mahbon, is een Nokia E72, oh ja naast mij zat een groepje van 3 (verbloemd vooroordeel ->) onbetrouwbaar uitziende 14-15 jarigen heb ook een bericht naar de gsm gestuurd dat wie hem ook vind een vindersloon krijgt en daarna sim geblokkeerd.

Dat is echt vervelend! M'n broer is mijn vorige telefoon (iPhone 3G) in de bus vergeten oid en die heeft hem nooit meer teruggezien. Ik heb de hele avond de telefoon met sms'jes bestookt en gestuurd dat de eerlijke vinder een vindersloon ontvangt... Maar helaas.
Eerlijke mensen bestaan niet meer

Ik heb een keer een USB stick gevinden en de eigenaar opgespoord op Hyves, en ze kwam hem bij me thuis ophalen :-)

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.243
ik heb laatst ook een telefoon gevonden in de bus, heb ieder vrouwelijk contact uit de lijst een smsje gestuurd dat ik ze ga anal rapen en de telefoon daarna in de vijver gegooit :trollface:

ik heb laatst ook een telefoon gevonden in de bus, heb ieder vrouwelijk contact uit de lijst een smsje gestuurd dat ik ze ga anal rapen en de telefoon daarna in de vijver gegooit :trollface:

GSM zelf maakt me niet zoveel uit, zijn al die nummers, agenda, pics etc die ik kwijt ben en natuurlijk het feit dat mensen geen respect meer hebben voor andermans materiaal ...

GSM zelf maakt me niet zoveel uit, zijn al die nummers, agenda, pics etc die ik kwijt ben en natuurlijk het feit dat mensen geen respect meer hebben voor andermans materiaal ...

Hmm, bedenk juist iets, hopelijk heeft whoever hem gevonden heeft met m'n gsm gebeld, kan ik de nummers zien die gebeld zijn op m'n factuur en hopelijk zo achterhalen wie hem heeft 'gevonden'.

Met curlen iets gesloopt in m'n linkerbicep, doet echt zeer.:fuu:

Klinkt me niet bekend brah.

radialissen krampen non stop

12 uurs shift is nog steeds mijn dag aan het verpesten....

• Topic Starter Topic Starter
  • #4.255
wat voor werk doe je bartbrah?

focking security russian bear brah

Whey klontjes plakt vast aan me gehemelte , en als ik het weg wil halen met me tong en tanden plakt het daar weer aan vast.:fuu:

Terug
Naar boven