MissNuke
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 5.664
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 70kg
- Vetpercentage
- 23%
Och ik wil niet zeiken.. maar dat gaat ook al niet

val uit elkaar geloof ikDank u

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

val uit elkaar geloof ik
Maak er een foto van voor in memoriam.Moet machtig schijten maar wil m'n gains niet kwijt
Moet machtig schijten maar wil m'n gains niet kwijt
was niet alsof ik om een date vroeg 

Doe niet zo kansloos door te denken dat zeggen dat iemand kansloos doet jezelf kansvoller maakt
Moest ik date willen met MissNuke dan had ik die al lang
Doe niet zo kansloos door te denken dat zeggen dat iemand kansloos doet jezelf kansvoller maakt
Moest ik date willen met MissNuke dan had ik die al lang
brah jij bent echt zooo super chanceless [Afbeelding niet meer beschikbaar][Afbeelding niet meer beschikbaar]

I win

![]()
Morgen date om 16u? Ik weet dat je dat niet kunt weerstaan
---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 00:25 ----------
I win![]()
Haha was een super klein schattig drolletje. Het was vooral gas, daarmee kwam deze kleine hoodlum gepopt.
Klinkt goed

WTFHaha was een super klein schattig drolletje. Het was vooral gas, daarmee kwam deze kleine hoodlum gepopt.

Strong kont afveeg skills door de papiertjes gelijk in het water te gooien zodat je er een foto van kunt maken.

Ik lieg niet, heb hem eerst gewoon op de drol gegooid en toen ik een foto wou maken hem handmatig in de afvoer gestopt srsStrong kont afveeg skills door de papiertjes gelijk in het water te gooien zodat je er een foto van kunt maken.
Volgende keer direct in de afvoer gooien, bespaart je deze nonsense van vieze met stront besmeurde papiertjes wegwimpelen.Ik lieg niet, heb hem eerst gewoon op de drol gegooid en toen ik een foto wou maken hem handmatig in de afvoer gestopt srs
Ik probeerde maar was mis :S Balzak zat in de weg ook.Volgende keer direct in de afvoer gooien, bespaart je deze nonsense van vieze met stront besmeurde papiertjes wegwimpelen.
Oefening baart kunst!!!Ik probeerde maar was mis :S Balzak zat in de weg ook.

Brak en me hoofd is nog helemaal beurs, maar gewoon stage lopen he((