AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

buscontroleur die me even een boete van 90euro wou geven omdat ik men voeten op een zitting had.
Pff die maakte me chagrijnig. heb hem verteld dat als hij me die boete zou geven dat ik hem bij kont en kop zou pakken en uit die bus zou fl*kkeren. En me pasje ook niet meer laten zien natuurlijk want anders geeft zon homo je later nog een boete.

Boete voor geen richting aangeven gekregen :roflol: en dat doen ze dan gewoon via de post, hebben ze niets beters te doen ofzo :o

90 euro, you wot mate.

zouden ze in belgie ook moeten doen, zijn we zo van die staatsschuld verlost. :rolleyes:
volgens mij weet 90% van de weggebruikers hier nog niet eens dat een knipperlicht op een auto zit, laat staan waar het voor dient.
het is hier gewoon altijd gokken of die klote viool voor je nou wel of niet afslaat.. :rolleyes:

Hmm? Je krijgt gewoon boete ervan zonder dat je daarvoor staande bent gehouden?

Ja lol, hoog autisme tegenwoordig bij de politie

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 16:51 ----------

zouden ze in belgie ook moeten doen, zijn we zo van die staatsschuld verlost. :rolleyes:
volgens mij weet 90% van de weggebruikers hier nog niet eens dat een knipperlicht op een auto zit, laat staan waar het voor dient.
het is hier gewoon altijd gokken of die klote viool voor je nou wel of niet afslaat.. :rolleyes:

Ja ik geef altijd richting aan als er verkeer in de buurt rijd.

Laat die t*fus mong*len eens bekeuren bij rotondes in plaats van op de snelweg waar je niemand er mee kwaad doet als je het een x vergeet, als ik het überhaupt niet gedaan heb.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 16:52 ----------

3

Verd*mme, weet je zeker dat hier geen edit aan te pas is gekomen ?
Of dat ie dronken was ofzo ?

Indien legit: die "nette" post zal voor de rest van mijn leven door mijn kop spoken als DE post die ik gemist heb.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 17:02 ----------

30 euries per vial? Weet je wel zeker dat je geen zonnebloemolie aan het spuiten bent? :)

Afgewerkte olie.

K*t wind.

Heeft iemand je er al eens op gewezen dat je echt, werkelijkwaar, niet de capaciteiten hebt om, ook maar 1 zin met meer dan 1 woord uit te spreken waarin geen scheldwoord of ziekte in verwerkt is ?

ik zie dat niet als een niet capaciteit, ik zie het als een capaciteit waar niet veel mensen over beschikken lelijke fl**ker.

Verd*mme, weet je zeker dat hier geen edit aan te pas is gekomen ?
Of dat ie dronken was ofzo ?

Indien legit: die "nette" post zal voor de rest van mijn leven door mijn kop spoken als DE post die ik gemist heb.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 17:02 ----------

Afgewerkte olie.

ik heb al minimaal 2 jaar geen alcohol gehad :)

ben je nog steeds on yxyz?

blijkbaar niet, anders had je nou geen bekeuring ? :trollfacex:

Ja dan zal t net een enkele keer geweest zijn. Auto is 2 dagen later naar de garage geweest en alle lampen zijn vervangen dus is ook niet na te kijken of lampje kapot was.

Neemt niet weg dat het gewoon belachelijk is dat ze op de snelweg daar mensen voor gaan bekeuren. Ga mensen bekeuren die onnodig links rijden of ga bij een rotonde staan dan moet je snel kunnen schrijven om alle boetes uit te schrijven.

Ben wel benieuwd naar de beelden, als t überhaupt zo is geweest dan is het nooit consequent geweest.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 17:14 ----------

Nee zinloze bekeuringen of wat dan ook irriteren me altijd :o

Ja dan zal t net een enkele keer geweest zijn. Auto is 2 dagen later naar de garage geweest en alle lampen zijn vervangen dus is ook niet na te kijken of lampje kapot was.

Neemt niet weg dat het gewoon belachelijk is dat ze op de snelweg daar mensen voor gaan bekeuren. Ga mensen bekeuren die onnodig links rijden of ga bij een rotonde staan dan moet je snel kunnen schrijven om alle boetes uit te schrijven.

Ben wel benieuwd naar de beelden, als t überhaupt zo is geweest dan is het nooit consequent geweest.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 17:14 ----------

Nee zinloze bekeuringen of wat dan ook irriteren me altijd :o

Je bent bekeurd omdat je IxxxyyyyxyxyxyxyxyxkjhsdfjkhdsiiixxxxxyyyyxxI bent, deal with it !

Terug
Naar boven