AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

oh god niet weer he..

a3fodk.png

zv7vwp.gif

Vanalles en nog wat.. maar ik eet bv al nagenoeg geen varkensvlees.. en hij vind dat toch wel erg lekker.. bepaalde groentes vind hij niet zo..
Varkenshaasje, rambol met noten, gerookt spek rond wikkelen, schijfjes van snijden, op een stokje steken en in de pan! HNNNGGGG :meal: (moeilijk uit te leggen, wordt een soort saté)

Voor de rest ook geen varkensvlees fan.

srs

no WKing!

edit: foto gevonden op de keurslager site:
1zh08ox.jpg

Laatst bewerkt:
Gister nacht nog even de stad in, dachten dat er nog wel wat te doen was ivm koningdag(?). Ik leef in een niet al te grote stad dus was behoorlijk uitgestorven.. laatste trein gepakt naar een grotere stad, alles dicht. Hadden we de keuze om of 3 uur op station te wachten voor de volgende trein weer of taxi nemen. Wilden ze eerst 70 euro voor een ritje van ~20km, toen nog naar 50 euro terug kunnen brengen.

Mooi geld verspild dus

Varkenshaasje, rambol met noten, gerookt spek rond wikkelen, schijfjes van snijden, op een stokje steken en in de pan! HNNNGGGG :meal: (moeilijk uit te leggen, wordt een soort saté)

Voor de rest ook geen varkensvlees fan.

srs

no WKing!

edit: foto gevonden op de keurslager site:
1zh08ox.jpg

dat gaat er dan nog wel in:).. het is niet dat ik het niet lust.. krijg er pijn in me buik van

Eerst gaat om 06:30 de telefoon.. gene drukte verkeerde knop in.. daarna gaan de buurvrouw om 06:45 stofzuigen.. buurmeisje looopt 10 keer als een lompe koe de trap op en af met haar hakken aan...

Ik hou van mijn buurtjes...

Eerst gaat om 06:30 de telefoon.. gene drukte verkeerde knop in.. daarna gaan de buurvrouw om 06:45 stofzuigen.. buurmeisje looopt 10 keer als een lompe koe de trap op en af met haar hakken aan...

Ik hou van mijn buurtjes...

Kom gauw bij mij in de straat wonen, lekker rustig en allemaal toffe buren..

Terug
Naar boven