- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dan laat je hem toch zelf koken? Je bent mooi gek om voor hem apart te koken![]()
HAHAHA, hoe mooi was dat

Dan laat je hem toch zelf koken? Je bent mooi gek om voor hem apart te koken![]()
Varkenshaasje, rambol met noten, gerookt spek rond wikkelen, schijfjes van snijden, op een stokje steken en in de pan! HNNNGGGGVanalles en nog wat.. maar ik eet bv al nagenoeg geen varkensvlees.. en hij vind dat toch wel erg lekker.. bepaalde groentes vind hij niet zo..
(moeilijk uit te leggen, wordt een soort saté)waarschijnlijk kan hij nog geen eens boterhammen smeren aangezien ze dat ook al voor hem doet.

Ik zou ook alle topics onder hetterschijten voor 'n beetje karma en aandacht.
p*ssy.

Varkenshaasje, rambol met noten, gerookt spek rond wikkelen, schijfjes van snijden, op een stokje steken en in de pan! HNNNGGGG(moeilijk uit te leggen, wordt een soort saté)
Voor de rest ook geen varkensvlees fan.
srs
no WKing!
edit: foto gevonden op de keurslager site:
![]()
.. het is niet dat ik het niet lust.. krijg er pijn in me buik van[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gvd wie interesseert dat nou wat man homo.![]()

Mij[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Gvd wie interesseert dat nou wat man homo.![]()
En het interesseert me ook dat jij bv heerlijke scampi's kan klaarmaken ...Eerst gaat om 06:30 de telefoon.. gene drukte verkeerde knop in.. daarna gaan de buurvrouw om 06:45 stofzuigen.. buurmeisje looopt 10 keer als een lompe koe de trap op en af met haar hakken aan...
Ik hou van mijn buurtjes...