SterkteSnottebellenalarm... heel de dag door met doekje achter zoonlief aan...
Kies komt ook nog eens door.. dus ook nog eens heerlijk ruikende luiers.. plus een overschot aan kwijl... 4 droge shirts vandaag....
Heerlijk mama zijn![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
SterkteSnottebellenalarm... heel de dag door met doekje achter zoonlief aan...
Kies komt ook nog eens door.. dus ook nog eens heerlijk ruikende luiers.. plus een overschot aan kwijl... 4 droge shirts vandaag....
Heerlijk mama zijn![]()

Kies komt ook nog eens door.. dus ook nog eens heerlijk ruikende luiers..
)

Snap ook eigenlijk niet waarom nieuwe banden zo'n godsvermogen moeten kosten. Ik rijdt een Volvo van meer dan 10 jaar oud en betaal 1200 voor een nieuwe. Gaat echt nergens meer over aangezien je voor 1200 euro een leuke stadsauto koopt, tweedehands

Nice job bro! Heb je een nieuwe stack?

... 2 laatste kiezen komen door... zit al 2 weken in de stinkzooiAls kindjes tandjes krijgen krijgen ze vaak last van dunne vieze stinkpoep... 2 laatste kiezen komen door... zit al 2 weken in de stinkzooi

Ik snap het verband niet hoor?
Volgens mij was je creatie gisteren toch niet zo goed gelukt en daardoor zit ie met stinkpoep!![]()
Ik snap het verband niet hoor?
Volgens mij was je creatie gisteren toch niet zo goed gelukt en daardoor zit ie met stinkpoep!![]()
Heheheh ik ook niet.. maar iedere ouder weet precies wat het is hahahaha
Mijn eten is super lekker... kook dubbel trouwens.. doe mijn kerel echt geen plezier met al die kip rijst vis en groentes

Eerst zien(proeven), dan gelovenHeheheh ik ook niet.. maar iedere ouder weet precies wat het is hahahaha
Mijn eten is super lekker... kook dubbel trouwens.. doe mijn kerel echt geen plezier met al die kip rijst vis en groentes

Ik zou ook alle topics onder hetterschijten voor 'n beetje karma en aandacht.
p*ssy.
Inb4 pinda zijn perfect gedraaide drol!Ik zou ook alle topics onder hetterschijten voor 'n beetje karma en aandacht.
p*ssy.