MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren verschrikkelijk nieuws gekregen en vandaag nog ééntje. Verschrikkelijk.
Gisteren: mijn broer liet me weten dat zijn dochter op haar 18de verjaardag, op haar verjaardagsfeestje, gedrogeerd is met een rape drug door 2 smeerlappen;

Vandaag gehoord dat een super toffe ex-collega, een schat van een vrouw, toch de strijd heeft verloren tegen kanker. Ze kreeg het een paar jaar geleden te horen, dat haar bovenlichaam "bomvol tumoren en uitzaaiingen zat". Haar moeder en zus waren reeds aan kanker gestorven. Ze was heel sportief, heel positief ingesteld, en ALTIJD goedgehumeurd. Ze was supersterk, wat een karakter, wat een vrouw. Ze vocht en overwon de kanker. Twee jaar later was de kanker plots enorm terug. Ze overwon het opnieuw, maar de derde keer heeft ze de strijd verloren. Ik heb het nu pas gehoord en heb dus geen afscheid kunnen nemen. Ik zal haar niet vergeten! Dit is nu al de tweede collega die ik verlies; De andere stierf in een brand veroorzaakt door een elektrische deken. Het zijn echt altijd de besten die eerst gaan.

---------- Post toegevoegd 1 May 2013 om 20:03 ----------

Snap ook eigenlijk niet waarom nieuwe banden zo'n godsvermogen moeten kosten. Ik rijdt een Volvo van meer dan 10 jaar oud en betaal 1200 voor een nieuwe. Gaat echt nergens meer over aangezien je voor 1200 euro een leuke stadsauto koopt, tweedehands

Ja, ik snap dat ook niet. Bij ons betaal je makkelijk 500 a 600 euro voor 4 nieuwe banden bij de garagist. Ik heb er deze keer achteraan twee tweedehandsbanden laten opzetten, 70 euro totaal. En ze hadden maar 1 mm slijtage.

Als kindjes tandjes krijgen krijgen ze vaak last van dunne vieze stinkpoep:D... 2 laatste kiezen komen door... zit al 2 weken in de stinkzooi

Ik snap het verband niet hoor?
Volgens mij was je creatie gisteren toch niet zo goed gelukt en daardoor zit ie met stinkpoep! :trollface:

Ik snap het verband niet hoor?
Volgens mij was je creatie gisteren toch niet zo goed gelukt en daardoor zit ie met stinkpoep! :trollface:

Heheheh ik ook niet.. maar iedere ouder weet precies wat het is hahahaha

Mijn eten is super lekker... kook dubbel trouwens.. doe mijn kerel echt geen plezier met al die kip rijst vis en groentes

Mijn eten is super lekker... kook dubbel trouwens.. doe mijn kerel echt geen plezier met al die kip rijst vis en groentes

Dan laat je hem toch zelf koken? Je bent mooi gek om voor hem apart te koken :o

Eerst zien(proeven), dan geloven :cool:

Wat eet hij dan?

Onlangs met m'n maatje een geil trutje mee naar huis gelokt door iets in haar drankje te doen.
Nu blijkt dat ze ons herkend hebben! :mad:

Terug
Naar boven