Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

had mezelf voorgenomen om vandaag te beginnen met leren voor mijn eindexamens, zit echter al potverdomme 4 uur naar mijn boek te staren

Is koekepeer een scheldwoord mesoecto?

Wat is Almere toch een t**fus gemeente. Inschrijven bij de gemeente moet online, en dat werkt al twee weken niet. Langs bij burgerzaken MOET op afspraak, wat je wederom online moet regelen, en uiteraard werkt dat ook niet.

Je bent bekeurd omdat je IxxxyyyyxyxyxyxyxyxkjhsdfjkhdsiiixxxxxyyyyxxI bent, deal with it !

:fuu:

Dacht dat t met de Audi was en dan jelly agenten maar was met de yaris lol.

Heb gewoon opgestuurd dat ik de beelden wilde en alle andere rompslomp die je als burger op mag vragen.

Foto van gemakt, aangetekend opgestuurd, zal me niet verbazen als ze niet binnen de wettelijke termijn reageren

Hoe kun je nu in godsnaam met een......Yaris.......een bekeuring krijgen ?

De schoften, een 45km karretje bekeuren. BAH !

Ja daarom waarschijnlijk voor het richting aangeven omdat ik verder niks fout deed

Wel apart, normaal rij ik gewoon 150 behalve als het druk is maar als t druk is dan geef ik altijd richting aan. Dus vind t maar raar. Ben wel benieuwd naar de beelden.

Ja daarom waarschijnlijk voor het richting aangeven omdat ik verder niks fout deed

Wel apart, normaal rij ik gewoon 150 behalve als het druk is maar als t druk is dan geef ik altijd richting aan. Dus vind t maar raar. Ben wel benieuwd naar de beelden.

Heb 1 keer ook de foto's opgevraagd na bekeuring. Reed toen in een Arosa zogenaamd, ergens in Friesland......A: ik had nimmer een Arosa en B: tot die tijd was ik nog nooit in Friesland geweest !

Dus wie weet.

Bij mij is richting aangeven automatisme, dus idd slim om na te gaan.

Pliesie die zijn excuses aanbied is altijd leuk natuurlijk.

Het is toch een knipperlicht, dus waarschijnlijk hebben ze een foto waarop je licht uit is, hadden ze maar eentje moeten maken toen ie licht gaf, dus wie heeft er nou gelijk ?

Wou vandaag de winterbanden van de auto halen en er de zomerbanden opleggen.

Nu hadden we deze auto 2dehands gekocht in november en daar een paar winterbanden bijgekregen. De verkoper had toen aangeboden om deze er op te plaatsen (1ste sneeuw kwam toen al).

Banden hadden tot vandaag in de garage opgeborgen gelegen.
Blijkt nu dat er in 1 van de zomerbanden een spijker zit (of dit geweten was door de verkoper destijds laat ik in het midden). Maar nu weer een gans geregel om die band al dan niet te laten maken of 2 nieuwe te kopen en die er dan op te laten zetten...

Nu hadden we deze auto 2dehands gekocht in november en daar een paar winterbanden bijgekregen. De verkoper had toen aangeboden om deze er op te plaatsen (1ste sneeuw kwam toen al).

Blijkt nu dat er in 1 van de zomerbanden een spijker zit (of dit geweten was door de verkoper destijds laat ik in het midden). Maar nu weer een gans geregel om die band al dan niet te laten maken of 2 nieuwe te kopen en die er dan op te laten zetten...

Spijker in band had ik ook, prop er in laten zetten en laten föhnen. Kostte me een tientje en rijd er inmiddels al weer een half jaar op zonder verlies van bandenspanning. Beste te doen dus.

Spijker in band had ik ook, prop er in laten zetten en laten föhnen. Kostte me een tientje en rijd er inmiddels al weer een half jaar op zonder verlies van bandenspanning. Beste te doen dus.
Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn, anders kost het algauw 300 euro + (2nieuwe banden+werkuren) tenzij ik opteer voor 2dehands banden...maar dat weet ik nog zo niet!

Nu, morgen afwachten en dan zien wat er uit de bus komt!

Zoals meso zegt gaat er een propje in en is er in 9/10 gevallen niets aan de hand. Probleem is alleen dat als hij in de zijkant of te dicht op de zijkant zit je een nieuwe band moet halen anders krijg je een klapband.

Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn, anders kost het algauw 300 euro + (2nieuwe banden+werkuren) tenzij ik opteer voor 2dehands banden...maar dat weet ik nog zo niet!

Nu, morgen afwachten en dan zien wat er uit de bus komt!

Lol hier halen ze gratis de banden er af en zetten ze nieuwe erop als je ze bij hun haalt. Moest laatst velgen laten poedercoaten werden de banden gratis van velg gehaald en paar dagen later er weer op gezet.

Snap ook eigenlijk niet waarom nieuwe banden zo'n godsvermogen moeten kosten. Ik rijdt een Volvo van meer dan 10 jaar oud en betaal 1200 voor een nieuwe. Gaat echt nergens meer over aangezien je voor 1200 euro een leuke stadsauto koopt, tweedehands

Snottebellenalarm... heel de dag door met doekje achter zoonlief aan...
Kies komt ook nog eens door.. dus ook nog eens heerlijk ruikende luiers.. plus een overschot aan kwijl... 4 droge shirts vandaag....

Heerlijk mama zijn ;)

Terug
Naar boven