Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dat ga ik proberen,Teveel valse lucht, neem haar vanuit een andere hoek.
Altijd bereid mede DBB-ers te helpen.

had mezelf voorgenomen om vandaag te beginnen met leren voor mijn eindexamens, zit echter al potverdomme 4 uur naar mijn boek te staren
Je bent bekeurd omdat je IxxxyyyyxyxyxyxyxyxkjhsdfjkhdsiiixxxxxyyyyxxI bent, deal with it !

Dacht dat t met de Audi was en dan jelly agenten maar was met de yaris lol.
Hoe kun je nu in godsnaam met een......Yaris.......een bekeuring krijgen ?
De schoften, een 45km karretje bekeuren. BAH !
Ja daarom waarschijnlijk voor het richting aangeven omdat ik verder niks fout deed
Wel apart, normaal rij ik gewoon 150 behalve als het druk is maar als t druk is dan geef ik altijd richting aan. Dus vind t maar raar. Ben wel benieuwd naar de beelden.
Ja daarom waarschijnlijk voor het richting aangeven omdat ik verder niks fout deed
Wel apart, normaal rij ik gewoon 150 behalve als het druk is maar als t druk is dan geef ik altijd richting aan. Dus vind t maar raar. Ben wel benieuwd naar de beelden.
Het is toch een knipperlicht, dus waarschijnlijk hebben ze een foto waarop je licht uit is, hadden ze maar eentje moeten maken toen ie licht gaf, dus wie heeft er nou gelijk ?
Wou vandaag de winterbanden van de auto halen en er de zomerbanden opleggen.
Nu hadden we deze auto 2dehands gekocht in november en daar een paar winterbanden bijgekregen. De verkoper had toen aangeboden om deze er op te plaatsen (1ste sneeuw kwam toen al).
Banden hadden tot vandaag in de garage opgeborgen gelegen.
Blijkt nu dat er in 1 van de zomerbanden een spijker zit (of dit geweten was door de verkoper destijds laat ik in het midden). Maar nu weer een gans geregel om die band al dan niet te laten maken of 2 nieuwe te kopen en die er dan op te laten zetten...
Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn, anders kost het algauw 300 euro + (2nieuwe banden+werkuren) tenzij ik opteer voor 2dehands banden...maar dat weet ik nog zo niet!Spijker in band had ik ook, prop er in laten zetten en laten föhnen. Kostte me een tientje en rijd er inmiddels al weer een half jaar op zonder verlies van bandenspanning. Beste te doen dus.
Wou vandaag de winterbanden van de auto halen en er de zomerbanden opleggen.
Nu hadden we deze auto 2dehands gekocht in november en daar een paar winterbanden bijgekregen. De verkoper had toen aangeboden om deze er op te plaatsen (1ste sneeuw kwam toen al).
Banden hadden tot vandaag in de garage opgeborgen gelegen.
Blijkt nu dat er in 1 van de zomerbanden een spijker zit (of dit geweten was door de verkoper destijds laat ik in het midden). Maar nu weer een gans geregel om die band al dan niet te laten maken of 2 nieuwe te kopen en die er dan op te laten zetten...
Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn, anders kost het algauw 300 euro + (2nieuwe banden+werkuren) tenzij ik opteer voor 2dehands banden...maar dat weet ik nog zo niet!
Nu, morgen afwachten en dan zien wat er uit de bus komt!

Ik hoop dat dit ook het geval gaat zijn, anders kost het algauw 300 euro + (2nieuwe banden+werkuren) tenzij ik opteer voor 2dehands banden...maar dat weet ik nog zo niet!
Nu, morgen afwachten en dan zien wat er uit de bus komt!