Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Leuk man. Me tante op bezoek.
Me moeder praten met me tante, steeds hoe slecht ze het hebben. Elkaar niet laten uitpraten.

Wil eigenlijk zeggen. Stop met potverdomme zeiken. En doe in plaats van zeiken gvd wat nuttigs.

dat er de 30e geen de allerslechtste echtgenoot van nederland op tv is geweest, potverdomme ik wou het net terugkijken.

****ing willem ben je nou tevreden met je ranzige dikke vieze t*fus kop, lelijke kl***zak die je bent.

Die argentijnse stronthoer heeft vast de broek aan in huize oranje.:mad:

Leuk man. Me tante op bezoek.
Me moeder praten met me tante, steeds hoe slecht ze het hebben. Elkaar niet laten uitpraten.

Wil eigenlijk zeggen. Stop met potverdomme zeiken. En doe in plaats van zeiken gvd wat nuttigs.

zeg het eens, misschien kun je je tante erbij in haar gezicht slaan dan weten ze dat je het meent.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 19:58 ----------

ja potverdomme het leven is hard. ik kijk bijna niks (terug want ik heb al jaren geen tv aansluiting). er is echt geen fl**ker op tv, blik op de weg is ook al afgelopen. enige wat ik nog elke week terug kijk is pownews omdat het af en toe grappig is en wegmisbruikers.....

zeg het eens, misschien kun je je tante erbij in haar gezicht slaan dan weten ze dat je het meent.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 19:58 ----------

ja potverdomme het leven is hard. ik kijk bijna niks (terug want ik heb al jaren geen tv aansluiting). er is echt geen fl**ker op tv, blik op de weg is ook al afgelopen. enige wat ik nog elke week terug kijk is pownews omdat het af en toe grappig is en wegmisbruikers.....

:o:o:o:o:o

voel me beetje grieperig :(

en pijn aan rug :(

Basic Fit heeft mijn gym overgenomen.................

Ben ik eindelijk gewend, moet ik weer op zoek naar een andere.....

Basic Fit heeft mijn gym overgenomen.................

Ben ik eindelijk gewend, moet ik weer op zoek naar een andere.....

:roflol:

Zo erg zijn sommige Basic Fit's ook weer niet hoor.. Sommige hebben gewoon db's tot 50KG, SQ rack meerdere OLY Bars ;) En het kost geen fl**ker :cool:

dat er de 30e geen de allerslechtste echtgenoot van nederland op tv is geweest, potverdomme ik wou het net terugkijken.

****ing willem ben je nou tevreden met je ranzige dikke vieze t*fus kop, lelijke kl***zak die je bent.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 19:49 ----------

dat zeiden je collega's ook vast voordat de boel afbrandde.

En hoe komt die l*l aan de do-able bisj eigenlijk.

Would only hit if dikkop watches while crying ook.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:45 ----------

Bij hans,... Is in dezelfde straat ;)
Anders kom je gewoon ri drunen :D
je bedoeld elegance toch?

Yep, zit zwaar de toko te overwegen, peanuts place, maar durf niet zo goed met zijn fysiek in mijn nabijheid :D
Anderzijds......goeie motivatie mss. Mogelijk wat bisj-skills van hem overnemen. Weet zeker dat ik hem ook nog wat kan leren, ben er alleen nog niet over uit wat dat dan zou moeten zijn.

Universe, is die nog beetje hardcore dan ? Is op de weg namelijk, maar was destijds wel zeer klein en beperkt in materiaal.

En hoe komt die l*l aan de do-able bisj eigenlijk.

Would only hit if dikkop watches while crying ook.

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 20:45 ----------

Yep, zit zwaar de toko te overwegen, peanuts place, maar durf niet zo goed met zijn fysiek in mijn nabijheid :D
Anderzijds......goeie motivatie mss. Mogelijk wat bisj-skills van hem overnemen. Weet zeker dat ik hem ook nog wat kan leren, ben er alleen nog niet over uit wat dat dan zou moeten zijn.

Universe, is die nog beetje hardcore dan ? Is op de weg namelijk, maar was destijds wel zeer klein en beperkt in materiaal.

'T grootste gebrek is een squatrek,... Wel een smith,... Maar train zelf (als het straks weer kan :o) mn benen bij een maatje van me, in zijn crossfitbox.
Voor de rest prima leg press/extention etc etc,..
Voor de rest kan ik er iig prima uit de voeten ;)
Klein is ie nog altijd, maar wel minder druk. Heeft nog steeds een beetje een bepaalde naam waardoor de health centre mensen wegblijven :o
Maar goed, klein, niet zo massaal heeft ook wel iets hoor :D

'T grootste gebrek is een squatrek,... Wel een smith,... Maar train zelf (als het straks weer kan :o) mn benen bij een maatje van me, in zijn crossfitbox.
Voor de rest prima leg press/extention etc etc,..
Voor de rest kan ik er iig prima uit de voeten ;)
Klein is ie nog altijd, maar wel minder druk. Heeft nog steeds een beetje een bepaalde naam waardoor de health centre mensen wegblijven :o
Maar goed, klein, niet zo massaal heeft ook wel iets hoor :D

Dat zijn voor mijn enkel voordelen eigenlijk. Liever met 3 man serieus, dan met 40 man beachboy uithangen.

Trainde er toen eigenlijk al lekker.

Toch eens bij de toko kijken aangezien dat voor mij paar minuten lopen is. Als ik peanut te eng vind, dat ff checken bij Universe.

M'n sollicitatie gesprek ging slechter dan verwacht. Zitten er drie droplullen je te interviewen, 1 puisterige ecto waarvan de stropdas groter en bijna net zo breed was als z'n gehele lichaam, 1 dikke schaap die gedurende het gehele gesprek met z'n handen in elkaar zat(volgens mij zat ie te bidden dat wanneer hij opstond nog z'n stoel van z'n reet af kon krijgen) en een vrouw met meer plamuur op haar gezicht dan Rembrandt aan verf heeft gebruik om de Nachtwacht te vervaardigen.

"Wij zijn niet op zoek naar iemand die parttime vanuit huis wil werken"
"Waarom nodigen jullie me dan uit? Ik heb er een hele paragraaf in m'n CV aan gewijd!"
"Oh, volgens mij is er wat mis bij HRM gegaan dan.."

En de thee was trouwens ook niet te zuipen.

170 gram vet binnen gekregen.(50 verz.)
gelukkig nog steeds maar 2500kcal totaal vandaag.

M'n sollicitatie gesprek ging slechter dan verwacht. Zitten er drie droplullen je te interviewen, 1 puisterige ecto waarvan de stropdas groter en bijna net zo breed was als z'n gehele lichaam, 1 dikke schaap die gedurende het gehele gesprek met z'n handen in elkaar zat(volgens mij zat ie te bidden dat wanneer hij opstond nog z'n stoel van z'n reet af kon krijgen) en een vrouw met meer plamuur op haar gezicht dan Rembrandt aan verf heeft gebruik om de Nachtwacht te vervaardigen.

"Wij zijn niet op zoek naar iemand die parttime vanuit huis wil werken"
"Waarom nodigen jullie me dan uit? Ik heb er een hele paragraaf in m'n CV aan gewijd!"

"Oh, volgens mij is er wat mis bij HRM gegaan dan.."

En de thee was trouwens ook niet te zuipen.

Hoe retarded is dat. Niet direct boos weggelopen?

Ben 'n ****ing hoofdstuk van m'n boek kwijt omdat sharelatex.com gehandicapt is!!! Potverdomme!

morgen 2 deadlines, 1 tegen 6u, 1 tegen 5u, die van 5u nog niet aan begonnen en die van 6u nog een hele dag werk.
Daar gaan weer heel wat punten:)

Terug
Naar boven