XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

soms gaat het gewoon lekkel, soms ook niet
JArCst7XvHk.jpg

Ik heb benen vandaag (nou net) getraind maar ik voel een beetje me rechter boven been (spier),
heb toch prima en feilloos getraind ?!

EDIT ik had ook meteen kramp in mijn hamstrings, ik ben bang dat ik weer griep krijg :o

Laatst bewerkt:
net sinds lange tijd weer eens gekotst onder het trainen, altijd k*t en zonde van het eten

inbe4 hardcore

'T grootste gebrek is een squatrek,... Wel een smith,... Maar train zelf (als het straks weer kan :o) mn benen bij een maatje van me, in zijn crossfitbox.
Voor de rest prima leg press/extention etc etc,..
Voor de rest kan ik er iig prima uit de voeten ;)
Klein is ie nog altijd, maar wel minder druk. Heeft nog steeds een beetje een bepaalde naam waardoor de health centre mensen wegblijven :o
Maar goed, klein, niet zo massaal heeft ook wel iets hoor :D
kan je alweer benen trainen dan na je operatie ?

Hoe kan het dat je moest kotsen onder het trainen?
Kater?

Als je (te) intensief traint kan het zijn dat er te weinig bloed naar je maag kan, als je er dan ook nog flinke druk op hebt staan (bijv zware DL/squat) komt het zo allemaal naar boven hoor. Kan het helaas beamen :(

Vandaag veel in druk verkeer traag moeten rijden met de moto :fuu:
****ing saai
Heb dan maar af en toe met ogen toe gereden, van 1 tot 5 seconden afhankelijk van de situatie. Altijd leuk :)

net sinds lange tijd weer eens gekotst onder het trainen, altijd k*t en zonde van het eten

inbe4 hardcore

kan je alweer benen trainen dan na je operatie ?

Nope, voorlopig nog niet :(
Vandaar ook "als het weer kan" tussen haakjes er maar bij gezet :o

Maarrrr, moet zeggen dat het herstel sneller gaat dan verwacht !!

---------- Post toegevoegd 2 May 2013 om 22:47 ----------

Train je wel eens heel hard en zwaar?

Idd, vlak na t eten gaan trainen, en dan een PR poging op de squat :P
Emmertje erbij, en DOORGAAN!!!!!

Doe ik ook :)
Doe ook vaak zonder handen, maar meestal met ogen open dan. Vandaag wel 1 x 5 seconden ogen toe + zonder handen :roflol: maar dat is toch te veel van het goede :o stuur trilt van bubbeltjes in de baan, moet er maar eens een groot zijn of iets op de weg liggen :p
Mn record is overigens 10 seconden ogen toe, maar was op een dag met bijna geen verkeer.

Doe ook vaak zonder handen, maar meestal met ogen open dan. Vandaag wel 1 x 5 seconden ogen toe + zonder handen :roflol: maar dat is toch te veel van het goede :o stuur tril van bubbeltjes in de baan, moet er maar eens een groot zijn of iets op de weg liggen :p

Doe 's gek, 50 seconden ofzo?:roflol:

Mehdi met z'n k*treclame voor z'n "inner circle"...

Doe ook vaak zonder handen, maar meestal met ogen open dan. Vandaag wel 1 x 5 seconden ogen toe + zonder handen :roflol: maar dat is toch te veel van het goede :o stuur trilt van bubbeltjes in de baan, moet er maar eens een groot zijn of iets op de weg liggen :p
Mn record is overigens 10 seconden ogen toe, maar was op een dag met bijna geen verkeer.

Doe maar niet in de buurt van woonwijken..

Randdebiel

Doorgaande weg door een dorp in BE is toch ook gewoon 70 ;)
Nope, toch niet in mijn buurt. En ze willen het steeds verder omlaag tot het belachelijke toe. Echt niet normaal meer... Zelfs grote baan met 2 rijstroken in elke richting, zonder fietspad en zeker 2m tussenberm...50km/u! Are you ****ing kidding me??? Is rechte baan waar het 90 zou moeten zijn, echt idioot. Gebeurt op die plaats niet eens ongevallen. En dan gevaarlijke plaats wat verder waar er al meerdere ongelukken gebeurt zijn met zelfs doden...90. Die politiekers echt idioten.

Zijn zelfs voorstellen om hele stads en dorpkernen 30km/u te maken :rolleyes:. Nu plaatsen ze al overdreven veel zone 30's. Het gevolg: niemand rijd meer 30 maar gem 50... en wie zijn de slachtoffers? Kinderen! Want chauffeurs gaan dan ook bij scholen gem 50 rijden. Als 30 enkel bij scholen is gaan veel meer mensen er zich aan houden. Ik rij altijd max 40 aan scholen. Voor de rest fu zone 30.

Terug
Naar boven