- Waardering
- 4.751
- Lengte
- 1m88
- Massa
- 101kg
- Vetpercentage
- 18%
Niet direct, het gesprek was wel binnen 3 minuten afgelopen.
soms gaat het gewoon lekkel, soms ook niet
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Niet direct, het gesprek was wel binnen 3 minuten afgelopen.
kan je alweer benen trainen dan na je operatie ?'T grootste gebrek is een squatrek,... Wel een smith,... Maar train zelf (als het straks weer kan) mn benen bij een maatje van me, in zijn crossfitbox.
Voor de rest prima leg press/extention etc etc,..
Voor de rest kan ik er iig prima uit de voeten
Klein is ie nog altijd, maar wel minder druk. Heeft nog steeds een beetje een bepaalde naam waardoor de health centre mensen wegblijven
Maar goed, klein, niet zo massaal heeft ook wel iets hoor![]()
net sinds lange tijd weer eens gekotst onder het trainen, altijd k*t en zonde van het eten
inbe4 hardcore
kan je alweer benen trainen dan na je operatie ?
Hoe kan het dat je moest kotsen onder het trainen?
Kater?

Hoe kan het dat je moest kotsen onder het trainen?
Kater?
Vandaag veel in druk verkeer traag moeten rijden met de moto
****ing saai
Heb dan maar af en toe met ogen toe gereden, van 1 tot 5 seconden afhankelijk van de situatie. Altijd leuk![]()
net sinds lange tijd weer eens gekotst onder het trainen, altijd k*t en zonde van het eten
inbe4 hardcore
kan je alweer benen trainen dan na je operatie ?

Doe ik ook

maar dat is toch te veel van het goede
stuur trilt van bubbeltjes in de baan, moet er maar eens een groot zijn of iets op de weg liggen 
Doe ik ook
Doe ook vaak zonder handen, maar meestal met ogen open dan. Vandaag wel 1 x 5 seconden ogen toe + zonder handenmaar dat is toch te veel van het goede
stuur tril van bubbeltjes in de baan, moet er maar eens een groot zijn of iets op de weg liggen
![]()

Zeeeeeg, ik ben niet gek hoor

Doe ik ook
Doe ook vaak zonder handen, maar meestal met ogen open dan. Vandaag wel 1 x 5 seconden ogen toe + zonder handenmaar dat is toch te veel van het goede
stuur trilt van bubbeltjes in de baan, moet er maar eens een groot zijn of iets op de weg liggen
Mn record is overigens 10 seconden ogen toe, maar was op een dag met bijna geen verkeer.
Doe meestal op banen waar je 70-90 MAG

Doe ik ook
Mn record is overigens 10 seconden ogen toe, maar was op een dag met bijna geen verkeer.

Nope, toch niet in mijn buurt. En ze willen het steeds verder omlaag tot het belachelijke toe. Echt niet normaal meer... Zelfs grote baan met 2 rijstroken in elke richting, zonder fietspad en zeker 2m tussenberm...50km/u! Are you ****ing kidding meDoorgaande weg door een dorp in BE is toch ook gewoon 70![]()
Is rechte baan waar het 90 zou moeten zijn, echt idioot. Gebeurt op die plaats niet eens ongevallen. En dan gevaarlijke plaats wat verder waar er al meerdere ongelukken gebeurt zijn met zelfs doden...90. Die politiekers echt idioten.
. Nu plaatsen ze al overdreven veel zone 30's. Het gevolg: niemand rijd meer 30 maar gem 50... en wie zijn de slachtoffers? Kinderen! Want chauffeurs gaan dan ook bij scholen gem 50 rijden. Als 30 enkel bij scholen is gaan veel meer mensen er zich aan houden. Ik rij altijd max 40 aan scholen. Voor de rest fu zone 30.