XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

De slechte humor en het afschuwelijke accent hebben mij zonet gewoon agressief gemaakt

+1, heb je wel vaker met van die belgische "comedians". Weinig inhoud en acts voornamelijk gericht op de ontevreden, boerse middenklasser met overgewicht en een 2-cijferig IQ. Om nog maar niet te spreken over het feit dat nederlands, en dan voornamelijk vlaams een taal is die beter van de wereld weggevaagd zou worden.
Elke vorm van expressiviteit buiten oppervlakkigheden vindt plaats binnen een veld van leenwoorden en verbasteringen, dus waarom schuiven we niet gewoon met zn allen de taal opzij en adopteren we het engels ten volle als nieuwe taal?

+1, heb je wel vaker met van die belgische "comedians". Weinig inhoud en acts voornamelijk gericht op de ontevreden, boerse middenklasser met overgewicht en een 2-cijferig IQ. Om nog maar niet te spreken over het feit dat nederlands, en dan voornamelijk vlaams een taal is die beter van de wereld weggevaagd zou worden.
Elke vorm van expressiviteit buiten oppervlakkigheden vindt plaats binnen een veld van leenwoorden en verbasteringen, dus waarom schuiven we niet gewoon met zn allen de taal opzij en adopteren we het engels ten volle als nieuwe taal?

of gronings
of veenkoloniaals (inb4 pekel wordt een land)

Hahaha ik deed dat altijd op mn fiets, meerdere malen tegen geparkeerde auto's aangefietst en dan moest mn vader mn voorvork weer rechtbuigen :roflol:

:roflol: moest net op school printen. Was zelf al aant sukkelen om dat te doen, komen er opeens franse chicks uitleg vragen :roflol:

Omdat Engeland veel te bang is dat jullie van het Engels een belachelijk accent maken net zoals jullie al met het Nederlands hebben gedaan.

Omdat Engeland veel te bang is dat jullie van het Engels een belachelijk accent maken net zoals jullie al met het Nederlands hebben gedaan.
Beste ovosnovo

gelieven eerst die rochel uit te spuwen, want ik versta er geen fl**ker van!

Met vriendelijke groeten
Arnodsi

Dat er dit jaar een verschrikkelijk waardeloos programma is met bevrijdingsfestival in Grongen en Assen. Waarschijnlijk naar Zwolle toe, het lijkt me wel is leuk om Racoon live te zien.

vandaag examen resultaat gekregen, een 9/20 op beide examens :fuu:

Dacht bouw versterker enzo wel even in zit ik mezelf al helemaal druk te maken omdat ik geen goede manier kan bedenken om hem onder stoel te krijgen. :fuu:

Ga wel ff vragen wat t kost bij lokale audio zaak om dat ding in te bouwen, heb er eigenlijk ook echt geen zin in om überhaupt mee bezig te gaan :roflol:

K*t afspraak(en)...:(

Terug
Naar boven