XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Super avond gehad totdat men vriendin der zus en een vriendin daarvan een wedstrijdje rennen wouden doen en niet door hadden day ik sneller was.. result; botsing en men vriendin der zus een hersenschudding.

Weet meteen weer waarom ik niet vaak drink. Domme ideeën

heb je ws deels van mij(heb ik hier al gepost).
Nooit van je gelezen.

Met verwijzing met t-rex wou ik enkel zeggen dat al verre voorouders eieren legden. In welke mate de kip of gelijk welk dier verwant zijn met dinosaurussen weet ik bijna allemaal niet :P

---------- Post toegevoegd 6 May 2013 om 02:13 ----------

Wow Helmin Wiels doodgeschoten, gisteren nog maar zijn (bijna lege) wiki pagina bekeken.

Laatst bewerkt:
Wat is dat met die flesjes?

Dodo:
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
wielsrip534.jpg
Wiels.jpg

503644.jpg

Flesjes komen en gaan

Welkom. I raise with full blown psychosis. Ik dans letterlijk met de schaduw van mn hand op het keyboard.

Daarnaast probeer ik al een hele tijd virtuele deeltjes en het uncertainty principe toe te passen op het leven en de "bezieling".

Welkom. I raise with full blown psychosis. Ik dans letterlijk met de schaduw van mn hand op het keyboard.

Daarnaast probeer ik al een hele tijd virtuele deeltjes en het uncertainty principe toe te passen op het leven en de "bezieling".

0204_1_DI.jpg

Bijna vermoord door een dode vis

Dat feel wanneer je injectiepijn @ glute hebt en geen benen kunt trainen vandaag :(

minder spuiten dan

kramp in me nek/traps

een risico mitigatie plan aan het schrijven mehhhhh

Terug
Naar boven