MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Vlieg naar de maan, man. Angelus. Met je homo regenboog.

Vandaag lekker in de ganzen/duiven/eendenstront gezeten en eendjes gevoerd. Er was 1 lompe roege wilde eend die uit mijn hand at. Daarna ff geprobeerd te mediteren, maar op een gegeven moment voelde ik wat aan me been zitten. Was die eend er tegenaan gekropen, ****ing lief.

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:13 ----------

Vandaag lekker in de ganzen/duiven/eendenstront gezeten en eendjes gevoerd. Er was 1 lompe roege wilde eend die uit mijn hand at. Daarna ff geprobeerd te mediteren, maar op een gegeven moment voelde ik wat aan me been zitten. Was die eend er tegenaan gekropen, ****ing lief.

whahaha verkeerde topic, dit maakte uiteraard mijn dagje goed!

al mijn zomerse shirts zijn te strak op de schouders nu.. :(

dat die neuzen weer kampioen zijn..

een mailtje die ik wou doorsturen in reply gedaan. met text erbij die eigelijk ongepast is om mee te antwoorden om het zacht uit te drukken

oh god ik ben echt een idioot daar gaat mn professionele houding dammit

een mailtje die ik wou doorsturen in reply gedaan. met text erbij die eigelijk ongepast is om mee te antwoorden om het zacht uit te drukken

oh god ik ben echt een idioot daar gaat mn professionele houding dammit

Damn, heb dat ook eens gehad. Mail gekregen van opdrachtgever, vervolgens daarop reageren: weet niet waar die man met zijn hoofd zit maar dit gaat meerwerk worden, pakken we weer wat procentjes op. Ipv doorsturen was het dus ook reply. Klant kon er om lachen, maar chef daarentegen.

Good luck on what follows.

Dus het maakt je dag goed, en verpest het ook weer gelijk :rolleyes:
Yep.. zo irritant.. maar het goede wint wel! breder geworden! :D
maar het blijft irritant.. want dan moet ik winkelen voor nieuwe kleding en als ik ergens een hekel aan heb is dat het wel.. :o

---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:39 ----------

Dus de thermostaat van je wasmachine of dat meetding in je droger zijn kapot ?

Of je wordt gewoon breder, maar dan zou ik eerder posten in de tegenhanger van dit topic, lijkt me een positieve groei :)
Dan zouden mijn broeken ook niet meer moeten passen he! ;) en een droger heb ik niet:rolleyes:
Dus ja.. ik wordt kennelijk breder.. en heb de discussie van net al gepost... --> ben inderdaad wat breder geworden dus. :D

Met deze dingen houdt sanca zich bezig!

5cnn8g.png

Terug
Naar boven