Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Brb bij sayer doen, inb4 hij verwijderd al zijn karma

de karmah**r heeft de karma wel gehouden, gewoon de tekst gedelete![]()

wilde gewoon wat random zooi spammen in zijn karma maar drukte op enterIk merk het
Edit:wilde gewoon wat random zooi spammen in zijn karma maar drukte op enter
sanca zijn karma was wel een pak beter 

Je size is slecht
nu staat er gewoon lame tekst in veel kleurtjes 
Je size is slechtnu staat er gewoon lame tekst in veel kleurtjes
![]()

Het is je vergeven..omdat de copypaste niet helemaal paste, er stond wel degelijk [/b][/size] achter![]()

Vandaag lekker in de ganzen/duiven/eendenstront gezeten en eendjes gevoerd. Er was 1 lompe roege wilde eend die uit mijn hand at. Daarna ff geprobeerd te mediteren, maar op een gegeven moment voelde ik wat aan me been zitten. Was die eend er tegenaan gekropen, ****ing lief.
al mijn zomerse shirts zijn te strak op de schouders nu..![]()

al mijn zomerse shirts zijn te strak op de schouders nu..![]()

een mailtje die ik wou doorsturen in reply gedaan. met text erbij die eigelijk ongepast is om mee te antwoorden om het zacht uit te drukken
oh god ik ben echt een idioot daar gaat mn professionele houding dammit
Yep.. zo irritant.. maar het goede wint wel! breder geworden!Dus het maakt je dag goed, en verpest het ook weer gelijk![]()

Dan zouden mijn broeken ook niet meer moeten passen he!Dus de thermostaat van je wasmachine of dat meetding in je droger zijn kapot ?
Of je wordt gewoon breder, maar dan zou ik eerder posten in de tegenhanger van dit topic, lijkt me een positieve groei![]()
en een droger heb ik niet