- Waardering
- 377
- Lengte
- 1m68
- Massa
- 76kg
In the meanwhile: at meso's karma centre:
![]()
Sterkte broeder, ze hebben jou ook !
ja hoor show je e-penis maar weer.. mirin regenboogkleurtjes dat wel
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
In the meanwhile: at meso's karma centre:
![]()
Sterkte broeder, ze hebben jou ook !
Damn, heb dat ook eens gehad. Mail gekregen van opdrachtgever, vervolgens daarop reageren: weet niet waar die man met zijn hoofd zit maar dit gaat meerwerk worden, pakken we weer wat procentjes op. Ipv doorsturen was het dus ook reply. Klant kon er om lachen, maar chef daarentegen.
Good luck on what follows.
ja hoor show je e-penis maar weer.. mirin regenboogkleurtjes dat wel
tnx, blijkt optie bericht terugtrekken te zijn en die werkt hopelijk dus dan ben ik gered

Kom maar.ik wil ook even mijn karmakleurkunsten uittesten. wie wil proefkonijn worden?
ik wil ook even mijn karmakleurkunsten uittesten. wie wil proefkonijn worden?
Het maakt het er wel vrolijker op, dat mag gezegd worden !
Respect voor de moeite die de jongens er ook voor doen.
---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:48 ----------
Was het voor je werk ?
He, bekijk het zo, geen betere tijd van het jaar om, als het dan toch moet, vervroegde vakantie te hebben![]()

nah was mn vorige stage. heb beloofd daar nog regelmatig in te loggen en eventuele nakomende mailtjes door te sturen. dus wou n mail door sturen en had dr bij gezet in iets in de vorm van: "komt nog n laatkomertje bij, die heeft 4 maanden zitten zoeken"
maar die ging dus in beantwoorden.
loop daar nu geen stage maar hoopte daar eigelijk wel terug te kunnen komen voor werk oid. heb mn ex collega mailtje gestuurd over de situatie![]()
Nee, sorry. Volgende keer beter.het werkt!
---------- Post toegevoegd 5 May 2013 om 16:53 ----------
dat is zeker je mooiste karma tot nu toe
Angelus had gisteren een vrij kleurrijke karma gegeven.
Ik nog nooit...Gokje: sanca. Prachtkarma's van de beste man mogen ontvangen tot op heden.
maar he... ik zie ze hier wel langskomen!! en ja.. ze zijn kleurrijk! hahahahahAngelus had gisteren een vrij kleurrijke karma gegeven.
Zag ik daar sky nou stoefen?

Sky:
en het is nog waar ook
Eerst aan iedereen van DBB de faceboken van de chicks vragen en dan smeken om te trainen.
Nu weet ik niet of hij een White Knight of een perv is?![]()
Het ei, moeilijke vraag hoor
T-rex was bv een verre voorouder...en die kwamen uit eitjes.
Dan waren er allerlei mutaties (veel tussenstapjes aangezien de kip zou sterk op de t-rex gelijkt)...waaruit de kip ontstond maar zoals je ziet, die kip kwam uit een ei...dus het ei met de mutatie (de kip) in was eerst.
Maar als je de vraag stelt: kippenei of kip?
Dan is het antwoord kip. Want het ei waaruit de kip kwam was geen kippenei maar een 'naamlaatstevoorouder'-ei. Want de vorm / eigenschappen van eieren zijn onafhankelijk van het DNA van wat er in zit maar worden door de moeder (en dus adhv haar DNA) gevormd.
![]()