Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Zit al de hele dag op dbb! Omdat iedereen aan het werken is en ik maar 's avonds kan gaan trainen! Bah!

final table buble op pokerstars :( met AA vs T8 eruit lol

Complete aankomend weekend (dat lekker relax had moeten zijn) druk bezig moeten zijn.

Vandaag wat ziekjes, koorts, opgezwollen klieren etc. Niet naar college geweest, maar uiteraard wel gaan trainen. Een paar schepjes jack3d erin gegooid proberen te knallen als altijd.

Maar toen ik op weg naar huis was...

Ik ben nog nooit zo vermoeid geweest. Ik ben niet zo gauw bang, maar nu had ik echt het gevoel dat ik elk moment dood neer kon vallen. Hartslag van 180+ terwijl ik in mijn bed lag en kotsmisselijk, zelfs een uur later nog.

I live for this shit :cool:

tijdens m'n rondje hardlopen een allergieaanval krijgen, waardoor ik daarna meteen door kon naar de eerste hulp (met de auto :p)

final table buble op pokerstars :( met AA vs T8 eruit lol

Gisteren ook bad beat gehad. Ik had KK tegen 6 2 off suit. kerel bleef maar betten zelf nadat er een derde K op de tafel lag. Uiteindelijk all-in gegaan op de flop. Maakt hij met de twee laatste kaarten nog een straight :mad: Donkey call als je het mij vraagt. Bingospelletje.

Bowlen op swerelds slechtste bowling baan, omg

Vandaag bij een vriendschappelijk partijtje basketbal door mijn enkel gegaan omdat een van mijn collega's nogal loopt te duwen tijdens het spel. Zit nu een dikke ei op mijn enkel. Hopen dat mijn enkelbanden niet naar de klote zijn anders kon het nog weleens lang gaan duren :(

Voetbal net.

Niet kunnen slapen.
**** dat.:mad:

Ik werd vandaag wakker met het gevoel dat ik een n*ger was, wat een k*tdroom allemaal kan aanrichten.

Terug
Naar boven