AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Wat een rot cursus dagen gehad, kom ik thuis doet me internet het niet :/. En ik moet morgen gewoon werken:(

Laatst bewerkt:
Ik dronk net een glas wiener melange.
Straf mij aub.

Wakker geworden door het heerlijk irritante geluid van de deurbel. In een poging om snel wat kleren aan te trekken en de deur te openen besefte ik snel dat ik de grootste hang over in maanden had.
Niet getreurd want het was waarschijnlijk dpd met men bestelling van xxl (die al 2 dagen te laat is). Tot mijn grote verbazing bleek het een klein vrouwtje te zijn van de dienst 'overlast'. Voor ik het wist kreeg ik een proces verbaal opgesteld omdat de kleur van de vuilniszak die ik had buitengezet niet correct was.
Enkele minuten daarna liep ik naar buiten om de vuilniszak weg te nemen en naar de tuin te brengen, trok ik per ongeluk de deur toe. De sleutel lag uiteraard nog binnen. Gelukkig stond er nog een ladder in de garage en kon ik door een raam op de eerste verdieping nog binnen.

I mad.

:roflol:

Proces verbaal voor een verkeerde kleur van je vuilniszak.

Is this real life?

u srs?! verkeerde kleur xD

Ja het was een grijze vuilniszak, uit oost vlaanderen geloof ik. Ze mogen hier enkel witte meenemen voor restafval blijkbaar.

Wat is dat voor een onzin

Het verpest niet echt m'n dag maar ik irriteer me toch wel aan al die noobs in de AAS sectie.Wat een plaag zeg.:rolleyes:

Dat iedereen altijd zeikt over benen pics en dat er alleen op de pic van mijn benen niet gecomment word :(

Het verpest niet echt m'n dag maar ik irriteer me toch wel aan al die noobs in de AAS sectie.Wat een plaag zeg.:rolleyes:
Ja een half jaar geleden toen ik mij er in ging interesseren irriteerde ik me daar al aan. Vooral als je dan topics uit 2005 gaat vergelijken met die van nu :rolleyes:

Te vroeg wakker geworden :(

Ook niet echt m'n dag verpest, maar ik irriteer me enorm aan de onzin die soms op dbb wordt gepost.

DutchBodyBroscience ofzo.

verbrand :roflol: potverdomme had me voorgenomen niet te verbranden :(

Nu al wakker, m'n wekker gaat om half 10 pas :-(

Terug
Naar boven