Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

??

oef zuur. ingebroken en weggereden of sleutel gestolen?

hoop dattie nog wat aan verzekering heeft

Is om een uur of 5 vanmorgen gebeurd. Zonder geluid zo weg gereden zonder sleutel. Hij heeft track en trace erop dus hij kreeg al snel een belletje dat zijn auto rijd zonder de sleutel, hij gaat kijken en ja hoor hij is weg. 1 minuut later hadden de dieven de track en trace al uit geschakeld. Politie gelijk gebeld natuurlijk, maar dan ben je alweer 30min verder en ze hebben hem nog niet gevonden.

Gelukkig wel diefstal verzekerd maarja, je gaat er sowieso op achteruit.

Dus dan is het goed nieuws als iemand zijn bmw word gestolen...juist ja.
Of je kan het zelf niet betalen en daarom jaloers op mensen die het wel kunnen.
Er rijden 100 miljoen + BMW's in de wereld, erg jaloers hoor :roflol: en BWM's zijn zo verschrikkelijk duur hé :rolleyes:
Ik ben niet zo iemand die "omgawd BMW!" roept omdat iedereen rond hem dat doet.
Ik rij nog liever in een Fiat Punto of dergelijke dan een BWM.
Ik ben niet zo voor rages, ik kan zelf denken en een mening hebben.
Geef mij maar iets origineels. BWM is zo "yawn". Moet al geeuwen van er enkel aan te denken.

in on relpage.

beetje kinderachtig dit whami

beetje kinderachtig dit whami
Alsof jij niets haat :dunno:
K*t iPhones
Omgwad, iPhone, omgawd omgwad! R u freaking kidding me. Samsung Galaxy 2x sneller aan de prijs van de goedkoopste iPhone :rolleyes: geef my de Galaxy maar ipv iSnob. Omgawd laptop van Apple! De concurrentie heeft even goede laptops goedkoper of betere laptop voor zelfde prijs. Omgawd er staat een appel op afgebeeld! Voor mij is het simpel beste prijs/kwaliteit verhouding wint zonder al die snob shit.
InB4 Xyzyx

Laatst bewerkt:
Er rijden 100 miljoen + BMW's in de wereld, erg jaloers hoor :roflol: en BWM's zijn zo verschrikkelijk duur hé :rolleyes:
Ik ben niet zo iemand die "omgawd BMW!" roept omdat iedereen rond hem dat doet.
Ik rij nog liever in een Fiat Punto of dergelijke dan een BWM.
Ik ben niet zo voor rages, ik kan zelf denken en een mening hebben.
Geef mij maar iets origineels. BWM is zo "yawn". Moet al geeuwen van er enkel aan te denken.

Ik heb het dan niet over de blote billen standaard bmw, het gaat hier tenslotte om een M5. Zoiets zie je niet dagelijks voorbij komen(bepaalde buurten uitgesloten ofc). Ik ken jou soort type mensen wel, willen enkel een auto om van A naar B te gaan, prima hoor. Er zijn ook mensen voor wie een auto daadwerkelijk een hobby is.
En alsof een fiat punto zo origineel is :roflol:

Je klinkt nu gewoon als zo'n ajax/feyenoord supporter die elkaar niet uit kunnen staan.

0204_1_DI.jpg

Ik wou dat het met drugs had te maken, dan kon ik het stoppen door gewoon van de dope te gaan.

De oorzaak van mijn volgens de psychiater "aandoening" heb ik onderzocht en heeft 2 theoriën, een genetisch defect dat een van de soorten dopaminereceptors, en een genetisch defect in de nmda-receptors en/of de aanmaak/verwerking van glutamine(agonist van die receptor), al kan het gezien de wisselwerking tussen beide receptors ook 1 van de 2 zijn die de ander beinvloedt.

Gezien dopamine blokkers bij mij de psychoses wegnemen zou de de 1ste de hoofdoorzaak zijn.

Perfect op papier dus, maar de typische antipsychotica(risperdal) maakt me een zombie zonder motivatie, aseksueel(dopamine blokken => prolactin schiet omhoog => testosteron omlaag), emotioneel dood, doet me continu vreten en maakte me dik, en zorgt ervoor dat ik lomp werd(de paar examens die ik meegedaan heb allemaal gefaald), geen gesprekken of simpele instructies meer kon voeren/volgen.

De atypische antipsychotica(chloorpromazine) werkten in het begin ok zonder zware bijwerkingen, maar uiteindelijk kreeg ik dezelfde bijwerkingen, alleen iets lichter.

Kan nog verder gaan, maar is al genoeg saaie mumbo jumbo.

Ik heb het dan niet over de blote billen standaard bmw, het gaat hier tenslotte om een M5. Zoiets zie je niet dagelijks voorbij komen(bepaalde buurten uitgesloten ofc). Ik ken jou soort type mensen wel, willen enkel een auto om van A naar B te gaan, prima hoor. Er zijn ook mensen voor wie een auto daadwerkelijk een hobby is.

Je klinkt nu gewoon als zo'n ajax/feyenoord supporter die elkaar niet uit kunnen staan.
Whami heeft niet eens een rijbewijs, tuurlijk is die jaloers als die jouw in een dikke bak ziet

BMW is al het zelfde voor mij. Geloof wel dat beter / duurder model ofzo is maar blijft de 100.000.000ste BMW voor me.
Fiat Punto is niet zo origineel maar de keuze om vrijwillig die te verkiezen boven een BWM is dat wel.
Auto is voor mij niet enkel A naar B. Ik hoe ook van prestaties enzo maar ik hou er niet van om simpelweg de stroom te volgen. Zeker voor mannen is ook iets meer persoonlijk. Persoonlijkheid gaat verloren als velen het hebben. Niets toont meer persoonlijkheid dan een originele auto.

Natuurlijk wel fout van me om elke BMW over de zelfde kam te scheren maar ik kan het bijna niets meer aanhoren van BMW dit BMW dat :p (zelfde van iPhone)

Laatst bewerkt:
Whami heeft niet eens een rijbewijs, tuurlijk is die jaloers als die jouw in een dikke bak ziet
:roflol: jaloers absoluut niet, kan het me veroorloven. Rijbewijs heb ik bijna, ik ben niet gehaast, kom overal met de moto waar ik moet zijn.

Om eerlijk te zijn heb ik al voor auto's gekeken. Wanneer ik 1 koop zal het geen nieuwe zijn (lijkt me verspilling wanneer pas rijbewijs) maar wellicht een duurdere 2dehands. Geen BMW, geen Mercedes. Iets met ballen dat je niet om iedere hoek ziet.

BMW is al het zelfde voor mij. Geloof wel dat beter / duurder model ofzo is maar blijft de 100.000.000ste BMW voor me.
Fiat Punto is niet zo origineel maar de keuze om vrijwillig die te verkiezen boven een BWM is dat wel.
Auto is voor mij niet enkel A naar B. Ik hoe ook van prestaties enzo maar ik hou er niet van om simpelweg de stroom te volgen. Zeker voor mannen is ook iets meer persoonlijk. Persoonlijkheid gaat verloren als velen het hebben. Niets toont meer persoonlijkheid dan een originele auto.

Natuurlijk wel fout van me om elke BMW over de zelfde kam te scheren maar ik kan het bijna niets meer aanhoren van BMW dit BMW dat :p

Zoek hem maar is op dan, de BMW M5. Een auto die goed presteert ;) Hij volgt de meute echt niet, waarom zou hij? Het is altijd zijn droomauto geweest en sinds 2,5 maand heeft hij hem. Dan ben je toch flink zuur als die nu alweer gestolen is.

Nu maar weer ontopic voordat we straks een kaart krijgen :D

Zoek hem maar is op dan, de BMW M5. Een auto die goed presteert ;) Hij volgt de meute echt niet, waarom zou hij? Het is altijd zijn droomauto geweest en sinds 2,5 maand heeft hij hem. Dan ben je toch flink zuur als die nu alweer gestolen is.

Nu maar weer ontopic voordat we straks een kaart krijgen :D
Ik krijg geen kaarten meer want Sayer is mod :sad:

Moest alles het zelfde zijn zonder dat het een BWM was zou ik hem mss ook kunnen appreciëren. (ik vind eigenlijk ook dat alle BMW's er grofweg het zelfde uit zien op wat details na.

Ik wou dat het met drugs had te maken, dan kon ik het stoppen door gewoon van de dope te gaan.

De oorzaak van mijn volgens de psychiater "aandoening" heb ik onderzocht en heeft 2 theoriën, een genetisch defect dat een van de soorten dopaminereceptors, en een genetisch defect in de nmda-receptors en/of de aanmaak/verwerking van glutamine(agonist van die receptor), al kan het gezien de wisselwerking tussen beide receptors ook 1 van de 2 zijn die de ander beinvloedt.

Gezien dopamine blokkers bij mij de psychoses wegnemen zou de de 1ste de hoofdoorzaak zijn.

Perfect op papier dus, maar de typische antipsychotica(risperdal) maakt me een zombie zonder motivatie, aseksueel(dopamine blokken => prolactin schiet omhoog => testosteron omlaag), emotioneel dood, doet me continu vreten en maakte me dik, en zorgt ervoor dat ik lomp werd(de paar examens die ik meegedaan heb allemaal gefaald), geen gesprekken of simpele instructies meer kon voeren/volgen.

De atypische antipsychotica(chloorpromazine) werkten in het begin ok zonder zware bijwerkingen, maar uiteindelijk kreeg ik dezelfde bijwerkingen, alleen iets lichter.

Kan nog verder gaan, maar is al genoeg saaie mumbo jumbo.

Ik snap het idd allemaal niet zo best. Goed dat je niet thuis blijft zitten maar toch naar school en werk gaat!

Gvd kan niet eens lezen wat de reacties zijn in mijn gemaakte topic over een bad gateway. Ik krijg daar ook een bad gateway.

Wat staat erin?

Terug
Naar boven