erwin280
Huge Freak
- Waardering
- 819
Dan zit je niet echt dicht tegen de bron aan hoor ik al.

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Dat wordt uhm niet, zoveel woorden die erop lijken en zoals je nu weet ben ik behoorlijk slechthorend: nken, beuken, leuke, boormachine etc.

Staat een lekker windje maat
rij ze , wanneer afrijden ??

Toch nog een lichtpuntje.teveel limoensap in mijn pan gedaan.
smaakt net zo zuur als citroensap bah!
Paar dagen terug teveel citroen nu limoen, wat ben je ook een autist
jonge moet je fittie, ben tog alle potjes en flesjes aan uit proberen dat in kast staat
Ja idd, voor het eerst 120 gereden vet lachen met dit weer. Me helm en tshirt waren droog na het rijden
Afrijden wordt hem voorlopig niet, ik heb vandaag een brief naar het cbr gestuurd.....
****ing irritant, als jij de enige in de sportschool bent die jezelf tot grenzend buitenwesten traint, en 90% van de sportschool je zit aan te gapen bij het squatten, alsof ze water zien branden. Gelukkig kwam er wel nog 1 pool naar me toe, die net zoals mij wou trainenToch nog een lichtpuntje.
Grootmoeder van de vriendin die al weken om euthanasie vraagt en nu toestemming heeft gekregen...zou volgende week plaatsvinden.
Op zich mooi dat mijn gf het ziet als een mooie dood, zelf kiezen, stoppen met afzien en afscheid kunnen nemen. Ik vind het toch maar een enge gedachte...
Een week lang weten dat je op die dag en dat uur zal sterven... moet je wel epic ballen voor hebben om dat te kunnen kiezen, daartoe zie ik niet veel mensen in staat.
Verdomme man.
Hoop dat je op welke wijze dan ook soort goeddoening krijgt. Sucks !
---------- Post toegevoegd 10 May 2013 om 19:38 ----------
Vreemd genoeg heb ik dat gevoel bij polen ook altijd. Die trainen tenminste, althans.....bij ons.

Is een enorm fiere en trotse vrouw. Ze is dat aftakelen beu en wilt niemand tot last zijn. Ze heeft altijd gezegd, als ik het zelf niet meer kan dan moet het niet.
Op zich wel mooi...maar kan nu niet zeggen of dat ook mijn keuze zou zijn. Zoals jij zegt...het willen is 1 ding, maar als het vast staat...
Maar wie weet ziet zij het als een verlossing...een oplossing. Als je voelt dat het genoeg is geweest...dan kan dat misschien zelf een fijne gedachte zijn dat het einde eraan komt?
bij sommigen, maar ik kan me inbeelden dat bij velen de tweestrijd hen teveel zou zijn, ze de knoop niet kunnen doorhakken en zo 'kiezen' voor dat extra beetje lijden in de (valse) hoop dat alles nog goedkomt
Als ik er nu over na denk dan wel ja. Maar ik weet natuurlijk niet hoe ik erover denk als ik zelf aan het aftakelen ben. En dan niet dag 1, maar echt al weken aan een stuk. Mindset zal dan toch ook anders zijn waardoor dat misschien als logisch gezien kan worden?

Grootmoeder van de vriendin die al weken om euthanasie vraagt en nu toestemming heeft gekregen...zou volgende week plaatsvinden.
Op zich mooi dat mijn gf het ziet als een mooie dood, zelf kiezen, stoppen met afzien en afscheid kunnen nemen. Ik vind het toch maar een enge gedachte...
Een week lang weten dat je op die dag en dat uur zal sterven... moet je wel epic ballen voor hebben om dat te kunnen kiezen, daartoe zie ik niet veel mensen in staat.
Damn, heavy,.. suc6 jullie!!
Eerste wat in me opkwam idd,.. rare en nare gedachte lijkt me.
Wellicht dat de grootmoeder (evenals de mijne) nog behoorlijk gelovig is en daar misschien "steun" uit haalt oid. (ken 't niet, want heb echt 0,0 met geloof. Maar ook mijn grootmoeder wilt perse "bediend" worden voor het sterven)