MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

zelfmoord = naar de hel in christendom, en euthanasie valt daar wel onder in het christendom:)

Mensen die geloven zijn t*ring naïef.

Als er een god bestaat dan gaat hij echt geen mensen die zich goed gedragen hebben naar de hel sturen omdat hij/zij niet gelooft. Wel een moordenaar aan het kruis vergeven en naar de hemel maar een ongelovig goed persoon niet? :roflol:

Bril gaat net half stuk , gelukkig maar een bril van 600+ :mad:
door de dikke glazen trouwens :p

Na kan ik morgen weer laten repareren , althans als dat gaat....

zelfmoord = naar de hel in christendom, en euthanasie valt daar wel onder in het christendom:)

Dan nog, is het alsnog geen zelfmoord Angelus. Euthanasie wordt altijd door iemand anders gedaan, als je iemand vraagt een kogel door je kop te schieten, is het toch ook geen zelfmoord?

Grootmoeder van de vriendin die al weken om euthanasie vraagt en nu toestemming heeft gekregen...zou volgende week plaatsvinden.

Op zich mooi dat mijn gf het ziet als een mooie dood, zelf kiezen, stoppen met afzien en afscheid kunnen nemen. Ik vind het toch maar een enge gedachte...

sterkte!

Dan nog, is het alsnog geen zelfmoord Angelus. Euthanasie wordt altijd door iemand anders gedaan, als je iemand vraagt een kogel door je kop te schieten, is het toch ook geen zelfmoord?
kan je lezen?
Angelus zei:
die nemen het niet zo nauw met echte definities en interpreteren/passen aan wat hen het beste uitkomt voor het standpunt dat ze hebben betreffende een bepaald onderwerp:)

Eerste periode ging ik met mijn trainer enorm goed vooruit, deels omdat ik daarvoor heel slecht af (idioot veel eiwitten, te weinig koolhydraten). Veel van geleerd, dat absoluut. Maar op een gegeven moment keerde dat, en ging ik zelfs knetterhard achteruit.
En tjah, ondanks dat ik zijn schema's perfect opvolgde ging het alleen maar slechter. Niet alleen met trainen, ook andere dingen hadden eronder te lijden (minder energie en scherp op het werk enzo).

Ik vind het altijd verdomd moeilijk om objectief naar mezelf te zijn, ben altijd te negatief over mijn resultaat. Maar ondanks dat weet ik gewoon dat ik nu weer vooruit ga. Maar tjah, volgens die trainer is dat niet zo, en kan ik eigenlijk alleen vooruit gaan als ik bij hem train. En tjah alles wat ik doe, schijn ik waardeloos te doen. Heel slap te trainen enzo (tjah ik heb ook echt naturel dikke poten omdat ik alleen maar slaap tijdens mn training).

Beeeeeeeeeetje jammer van die eikel

Eerste periode ging ik met mijn trainer enorm goed vooruit, deels omdat ik daarvoor heel slecht af (idioot veel eiwitten, te weinig koolhydraten). Veel van geleerd, dat absoluut. Maar op een gegeven moment keerde dat, en ging ik zelfs knetterhard achteruit.
En tjah, ondanks dat ik zijn schema's perfect opvolgde ging het alleen maar slechter. Niet alleen met trainen, ook andere dingen hadden eronder te lijden (minder energie en scherp op het werk enzo).

Ik vind het altijd verdomd moeilijk om objectief naar mezelf te zijn, ben altijd te negatief over mijn resultaat. Maar ondanks dat weet ik gewoon dat ik nu weer vooruit ga. Maar tjah, volgens die trainer is dat niet zo, en kan ik eigenlijk alleen vooruit gaan als ik bij hem train. En tjah alles wat ik doe, schijn ik waardeloos te doen. Heel slap te trainen enzo (tjah ik heb ook echt naturel dikke poten omdat ik alleen maar slaap tijdens mn training).

Beeeeeeeeeetje jammer van die eikel

Herkenbaar zulke sukkels...
Ach zolang je nu weer back on track bent lekker in de waan laten die gozer ;)
En je benen zijn idd een dikke 10! :)

Herkenbaar zulke sukkels...
Ach zolang je nu weer back on track bent lekker in de waan laten die gozer ;)
En je benen zijn idd een dikke 10! :)

Dit.
Gewoon jaloers dat je hem niet meer nodig hebt.

Je ziet er top uit meis
:kiss:

Ot: veels te weinig slaap gehad..

Daarom kunnen vrouwen ook beter begeleiding hebben van een vrouw ;)

Daarom kunnen vrouwen ook beter begeleiding hebben van een vrouw ;)
Hahahaha dat juist jij dat moet zeggen,... aangezien je wel weet via welke vrouw ik bij hem kwam, en dat je best weet dat het flink escaleert is door dingen die helemaal niets met trainen temaken hebben hahaha. Maargoed, daar meer over zeggen zou van mijn kant niet netjes zijn, want ik heb net zo goed mijn fouten gemaakt, en ik heb hoe dan ook veel geleerd van hun beiden :)

Maar dat vrouwen per definitie beter zijn dan mannen, nee dat kan ik echt niet zeggen hoor. Er zijn wel genoeg verschillen tussen man en vrouw waar menig man (of mannelijke trainer) niet naar zal kijken. Maar dan nog draait t allemaal om die cliché klik toch? Ik kan me best voorstellen als vrouwen het beter kunnen vinden met mannen hoor. Mannen zijn vaak rustiger en hebben minder emotionele schommelingen hahaha. Alleen beetje jammer dat er vaak iets anders achter zit :o

Hahahaha dat juist jij dat moet zeggen,... aangezien je wel weet via welke vrouw ik bij hem kwam, en dat je best weet dat het flink escaleert is door dingen die helemaal niets met trainen temaken hebben hahaha. Maargoed, daar meer over zeggen zou van mijn kant niet netjes zijn, want ik heb net zo goed mijn fouten gemaakt, en ik heb hoe dan ook veel geleerd van hun beiden :)

Maar dat vrouwen per definitie beter zijn dan mannen, nee dat kan ik echt niet zeggen hoor. Er zijn wel genoeg verschillen tussen man en vrouw waar menig man (of mannelijke trainer) niet naar zal kijken. Maar dan nog draait t allemaal om die cliché klik toch? Ik kan me best voorstellen als vrouwen het beter kunnen vinden met mannen hoor. Mannen zijn vaak rustiger en hebben minder emotionele schommelingen hahaha. Alleen beetje jammer dat er vaak iets anders achter zit :o

Ja maar met zulke wheels en dat ass zul je alleen soelaas vinden bij een gay denk ik :D

Grapje he :D

Ik had het ook over het algemeen;)

Natuurlijk zitten overal voordelen en nadelen aan.

Meestal weet een vrouw wel meer van een vrouwenlichaam als een man.
(Uitzondering daargelaten zoals ik:p)

Ik had het ook over het algemeen;)

Natuurlijk zitten overal voordelen en nadelen aan.

Meestal weet een vrouw wel meer van een vrouwenlichaam als een man.
(Uitzondering daargelaten zoals ik:p)
Ja is ook wel zo hoor, kan je er geen ongelijk in geven :)

Hehehehe :p

Ja is ook wel zo hoor, kan je er geen ongelijk in geven :)

Hehehehe :p

Veel vrouwen lichamen onderzocht :cool:

Nee maar ff serieus.
Bij vrouwen moet je rekening houden met al die hormonen en hun cyclus etc.
Lijkt mij gewoon lastiger als man omdat wij die problemen niet hebben :D

Can't blame the guy :P
Denk dat iedereen wel graag traint met (lekkere) chick. (inB4 WK)
Zou wel grappig zijn moest hij ook op DBB zitten en het lezen :roflol:
Denkt ie :fa:

Laatst bewerkt:
Can't blaim the guy :P
Denk dat iedereen wel graag traint met (lekkere) chick. (inB4 WK)
Zou wel grappig zijn moest hij ook op DBB zitten en het lezen :roflol:
Denkt ie :fa:

Nou meeste vrouwen train ik liever niet mee;)
Of ze moet zelfde instelling, focus, intensiteit hebben.

Terug
Naar boven