Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren even goed gesquat.. dat merkte ik wel vanmorgen... was weer té vroeg op.. dan maar schoonmaken... tja huis moet ook schoon he.. maar merkte het wel in mijn billen met bukken en dweilen en alles... pfff... :rolleyes:

the fuuuuu... meest bizarre nacht/droom ooit gehad..

Vannacht ben ik een aantal keer wakker geworden in bed, Ik kon me echter niet bewegen:eek:

Het was echt heel vaag, ik weet gewoon zeker dat ik wakker was, alleen het leek ook alsof mijn droom ook gewoon doorging, ik zag allemaal schimmen door mijn kamer heen lopen, ik kon me echter niet bewegen en het zweet brak me dan ook uit. dit heb ik zeker 3 keer gehad vannacht.

wtf is dit..? :mad:

the fuuuuu... meest bizarre nacht/droom ooit gehad..

Vannacht ben ik een aantal keer wakker geworden in bed, Ik kon me echter niet bewegen:eek:

Het was echt heel vaag, ik weet gewoon zeker dat ik wakker was, alleen het leek ook alsof mijn droom ook gewoon doorging, ik zag allemaal schimmen door mijn kamer heen lopen, ik kon me echter niet bewegen en het zweet brak me dan ook uit. dit heb ik zeker 3 keer gehad vannacht.

wtf is dit..? :mad:
http://forum.dutchbodybuilding.com/f172/last-slaapverlamming-294662/
lees hier even.

het is angstig inderdaad... maar het kan geen kwaad.

Pakket uit USA nog steeds niet binnen gvd.:mad:

Lol nee man, geloof niet zo in peps eerlijk gezegd.:o

Zit te wachten op subframerubbers en motorsteunen van 034.
Al 3 weken ofzo.:(

Daar gaat m'n goede naam op dit forum.:fuu:

INB4 shitstorm :roflol:

Goede naam?
Nou die was al weg met die 'lekkere' chick van je :roflol:

zelfmoord = naar de hel in christendom, en euthanasie valt daar wel onder in het christendom:)

Yup :D daar heb je gelijk het kromme te pakken van het christendom, maar ook van alle andere geloven.
Dingen zo interpreteren dat ze alle BS die "ze" zelf doen goed kunnen praten.
Gegarandeerd dat ze het zullen zien als bvb: het jezelf verlossen vh lijden oid ;)

mag je me eens zeggen waar ik dat hier heb gedaan?:eyes: Dat kan je niet, want ik had het puur over het christendom. Zelf ben ik het immers volledig met je eens dat euthanasie niet te klassificeren is onder zelfmoord.
Conclusie: je bent weer op je teentjes getrapt omdat je voor de 93ste keer gefaald hebt in je poging me te "verbeteren" :trollface:

mag je me eens zeggen waar ik dat hier heb gedaan?:eyes: Dat kan je niet, want ik had het puur over het christendom. Zelf ben ik het immers volledig met je eens dat euthanasie niet te klassificeren is onder zelfmoord.
Conclusie: je bent weer op je teentjes getrapt omdat je voor de 93ste keer gefaald hebt in je poging me te "verbeteren" :trollface:
Proberen mag toch?

Ick beng so moeh slegt geslaapuh

Goede naam?
Nou die was al weg met die 'lekkere' chick van je :roflol:

g1365001958647899908.png

Liefste dagboek,

Vandaag regent het en ik voel mij niet 100%.
Gelukkig ga ik straks shoppen met een vriendin en een terrasje drinken.
Helaas moet ik eerst nog koken. Wat een rottaak is dat zeg...

Veel liefs,

Tett

Liefste dagboek,

Vandaag regent het en ik voel mij niet 100%.
Gelukkig ga ik straks shoppen met een vriendin en een terrasje drinken.
Helaas moet ik eerst nog koken. Wat een rottaak is dat zeg...

Veel liefs,

Tett

Mietje.

Can't blame the guy :P
Denk dat iedereen wel graag traint met (lekkere) chick. (inB4 WK)
Zou wel grappig zijn moest hij ook op DBB zitten en het lezen :roflol:
Denkt ie :fa:
Hij zit ook op dbb hoor, en weet wel dat hij t vanzelf ziet omdat die nog wel eens de boel naloopt ;) of bedoel je dat niet?

proberen mag idd als je denkt een fout te hebben opgemerkt, maar achteraf als je terecht bent gewezen valse beschuldigen uiten omdat je niet tegen je verlies kan daarentegen, is beneden alle peil triest:)

Terug
Naar boven