AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

weer tyfushard verbrand :roflol:

potverdomme deze keer is het echt erg

Volgens mij ben ik opgelicht door zon klerejong op Marktplaats.
Banknr gegoogled, msn, telefoon geen resultaat. 3 dagen geleden geld overboekt ik hoor echt bijna niks van hem. :mad:

Banknr gegoogled, msn, telefoon geen resultaat. 3 dagen geleden geld overboekt ik hoor echt bijna niks van hem. :mad:

Gewoon contact proberen opnemen met hem en dreigen, is ons ook eens overkomen en toen had dat klerejong het weer netjes teruggestort :p

Gewoon contact proberen opnemen met hem en dreigen, is ons ook eens overkomen en toen had dat klerejong het weer netjes teruggestort :p

Goed nieuws, hij heeft het geld ontvangen en ik zou het woensdag binnen krijgen volgens hem. We will see. ;)

@otherwizethen,

ja ik vroeg of hij de betaling had ontvangen en hij antwoorde met onder welke naam, terwijl ik hem daarvoor een email had verstuurd met of hij het geld had ontvangen en niks terug zei!

Laatst bewerkt:
De wekker! Omdat de gym niet open is in de avond :(

Toch heerlijk als ik dat zo lees om te weten dat de mijne gewoon tot 23:00 open is. ;D

Die k*tkinderen van de nieuwe k*tburen die al om 8 uur buiten voor mn deur lopen te schreeuwen en te janken, k*tbegin van een dag. K*tk*tk*t!:mad:

autopech in de stad gehad met de auto en ik had een mobiel die niet kon bellen -.-

Staat het kind van mijn halfzus hier binnen. Alleen.

"Wil je naar buiten?"
"Nee."
"Wil je binnen blijven dan?"
"Nee."
"Wil je spelen?"
"Nee."
"Ga dan naar je mama?"
"Nee."
"Goddamn, wat wil je dan doen :mad:"

*stilte*

"Nee."

Kids are though.

Staat het kind van mijn halfzus hier binnen. Alleen.

"Wil je naar buiten?"
"Nee."
"Wil je binnen blijven dan?"
"Nee."
"Wil je spelen?"
"Nee."
"Ga dan naar je mama?"
"Nee."
"Goddamn, wat wil je dan doen :mad:"

*stilte*

"Nee."

Kids are though.
Gewoon op zijn bek slaan... 'hier met je nee! Bek houden!'

Sorry hoor, maar ik vind het al dom dat je geld overmaakt naar een compleet vreemde :rolleyes:

Skinny style vast pakken en door elkaar schudden en in zijn oor schreeuwen?
Exactemant!
Alleen laat dan wel het 'ik ga je nken, vind je fijn he!' weg.. dat werkt misschien wel op vrouwen maar zeker niet bij kleine kinderen.

Voor je het weet krijg je hofnarretje taferelen.

Terug
Naar boven