Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

marina: hopelijk gaat het snel weer beter met je.. :-(

hier gaat t ook niet echt lekker vandaag, heb al vanalles laten vallen met als toppunt een glas met emotionele waarde kapot :-(

:roflol: heb ik af toe ook. Zo ooit eens mijn hand op mijn gezicht laten vallen :roflol:
(was één van de eerste keren dat ik het had en had niet verwacht dat ik niets meer kon doen)

+1 had het zelfde de eerste keer, mezelf bijna een blauw oog geslagen :roflol:

Alles gaat gewoon effe klote... ik wil even niets meer.. weg zijn.. er niet meer zijn... :(
sorry.. geen uitleg... zal wel weer een keer overgaan..

:( Ken het gevoel... :aai:

Maar jij bent sterk! :lifter: Jij kunt dit aan. Ook dit zal overgaan en jij zult hier weer sterker uit komen!

Knuffel, zet 'm op!

En niet aan de chocola gaan nu, hè? Je hebt niet voor niets een geweldige training neergezet vandaag, tough girl! ;)

marina: hopelijk gaat het snel weer beter met je.. :-(

hier gaat t ook niet echt lekker vandaag, heb al vanalles laten vallen met als toppunt een glas met emotionele waarde kapot :-(
Thanks... dat is het hem juist... beter wordt t zo nooit meer. :(
Balen dat het bij jou ook zo rot gaat meid. Sterkte.

---------- Post toegevoegd 11 May 2013 om 19:29 ----------

:( Ken het gevoel... :aai:

Maar jij bent sterk! :lifter: Jij kunt dit aan. Ook dit zal overgaan en jij zult hier weer sterker uit komen!

Knuffel, zet 'm op!

En niet aan de chocola gaan nu, hè? Je hebt niet voor niets een geweldige training neergezet vandaag, tough girl! ;)
Thanks. :)
als choco dit kon verhelpen...

Laatst bewerkt:
:roflol: heb ik af toe ook. Zo ooit eens mijn hand op mijn gezicht laten vallen :roflol:
(was één van de eerste keren dat ik het had en had niet verwacht dat ik niets meer kon doen)

Heb 't een keer op me zak laten vallen (true story)
Heb het vaak na een schouder en arm training, zit helemaal strak daar heb ik het idee, wss dat het met een massage opgelost is:(

Gvd zeg wat een gejank weer hier, get help or gtfo :roflol:

inb4 ongevoelige kl***zak :roflol::roflol:

OT: Na 2 dagen en letterlijk nog geen 30 kilometer al een deuk in de achterklep, kan gewoon geen parkeerschade zijn.:mad:

a5b0vr.jpg

Inb4 strong photographer skills :o

Laatst bewerkt:
Gvd zeg wat een gejank weer hier, get help or gtfo :roflol:

inb4 ongevoelige kl***zak :roflol::roflol:

OT: Na 2 dagen en letterlijk nog geen 30 kilometer al een deuk in de achterklep, kan gewoon geen parkeerschade zijn.:mad:

a5b0vr.jpg

Inb4 strong photographer skills :o

qua hoogte lijkt het op het stuur van een fietser

Je mag hem wel eens wassen.

hmm chicken anyone?

post iemand net op facebook xD

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Killy?

Terug
Naar boven