- Waardering
- 610
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 77kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
heb ik af toe ook. Zo ooit eens mijn hand op mijn gezicht laten vallen
![]()
(was één van de eerste keren dat ik het had en had niet verwacht dat ik niets meer kon doen)

hoe zie ik het praktisch nut in van hypothese toetsen en significantiewaardes

Veel praktischer ga je het niet krijgen, of ik begrijp je totaal niet.hoe zie ik het praktisch nut in van hypothese toetsen en significantiewaardes

Alles gaat gewoon effe klote... ik wil even niets meer.. weg zijn.. er niet meer zijn...
sorry.. geen uitleg... zal wel weer een keer overgaan..
Ken het gevoel... 
Jij kunt dit aan. Ook dit zal overgaan en jij zult hier weer sterker uit komen!
Thanks... dat is het hem juist... beter wordt t zo nooit meer.marina: hopelijk gaat het snel weer beter met je.. :-(
hier gaat t ook niet echt lekker vandaag, heb al vanalles laten vallen met als toppunt een glas met emotionele waarde kapot :-(
Thanks.Ken het gevoel...
Maar jij bent sterk!Jij kunt dit aan. Ook dit zal overgaan en jij zult hier weer sterker uit komen!
Knuffel, zet 'm op!
En niet aan de chocola gaan nu, hè? Je hebt niet voor niets een geweldige training neergezet vandaag, tough girl!

heb ik af toe ook. Zo ooit eens mijn hand op mijn gezicht laten vallen
![]()
(was één van de eerste keren dat ik het had en had niet verwacht dat ik niets meer kon doen)

Gvd zeg wat een gejank weer hier, get help or gtfo
inb4 ongevoelige kl***zak
OT: Na 2 dagen en letterlijk nog geen 30 kilometer al een deuk in de achterklep, kan gewoon geen parkeerschade zijn.
![]()
Inb4 strong photographer skills
2 Dagen geleden was ie nog als nieuw maar ik had 'm onder een boom geparkeerd.

Ik wil je zak wel even komen masseren hoorHeb 't een keer op me zak laten vallen (true story)
Heb het vaak na een schouder en arm training, zit helemaal strak daar heb ik het idee, wss dat het met een massage opgelost is![]()

Je weet toch dat MissNuke een polo heeft?

Je weet toch dat MissNuke een polo heeft?
Voor 50euro koop ik hem wel over van jou!
![]()