XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Begreep er op de middelbare school geen sjors van, maar had met het centraal examen van wiskunde mijn volledige 3,4 te danken aan het feit dat ik alle kansrekening en statistiek vragen goed had. Wist namelijk wel goed wanneer ik welke functie van die grafische rekenmachine moest gebruiken (soort downie instinct welk knopje ik moest bashen) :o

Mijn tentamen statistiek zijn 40 mc vragen dat allemaal grafische rekenmachine werk is.

Zie dat komende 2 weken er nog "Betrouwbaarheidsintervallen" en "hypothese toetsen" bij komt.

Mijn tentamen statistiek zijn 40 mc vragen dat allemaal grafische rekenmachine werk is.

Zie dat komende 2 weken er nog "Betrouwbaarheidsintervallen" en "hypothese toetsen" bij komt.
Ook nog central limit theorem?

Confidence intervals en hypothese toetsen is goed te doen (denk dat het bij two-tailed hypotheses blijft). Alleen inferentiale statistiek begrijp ik? (zoals je merkt heb ik geen Nederlandse leerstof genoten)

Hypothese toetsen zijn simple as **** gast, dat is nog makkelijker dan normale verdelingen

Ook nog central limit theorem?

Confidence intervals en hypothese toetsen is goed te doen (denk dat het bij two-tailed hypotheses blijft). Alleen inferentiale statistiek begrijp ik?

Thats it !:eek:

Ik kom hier niet meer

tevreden nou ? Met je tuin ?

Blijft idd bij 2delige hypothese toetsen

Thats it !:eek:

Ik kom hier niet meer

tevreden nou ? Met je tuin ?

Met je tuin :roflol: :roflol: :roflol:

Potje voetballen? Hetterschijten is ook prima!
35k8lrl.jpg

Laatst bewerkt:
Hypothese toetsen zijn simple as **** gast, dat is nog makkelijker dan normale verdelingen

Ok we zullen het zien. Staat in het statistiekboek voor gevorderden en heb die nog niet open gehad :o

Maar goed, tot nu toe van allle hoofstukken kwam ik alleen niet uit dit vraagstuk. Zowel in de sheets van de docente als in het boek staat er niks over uitgelegd lol

---------- Post added 11 May 2013 at 17:43 ----------

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

19 jaar.........bloei van zijn leven.....gedwongen cardio........

Ik moest 16 km fietsen naar school, 16 terug. Door weer en wind, ons moeder had geen auto dus ik moest wel. En ik kwam er nog makkelijk vanaf. Serieus man, je bent een sportman, 3 km is niks voor iemand die zo fanatiek is.

Trouwens net mijn custom made Corano verkocht, anders had je een goeie deal gehad voor een goede fiets !

Kan ik je interesseren voor mijn vrouw, net een kameel, die sleept en waggelt je zo naar de gym :D

Ik heb ook 5 jaar lang heen en terug gefietst naar school hoor (ca. 18km) Maar toch verpest het mijn dag als ik m'n fiets sloop etc.

Bekijk het positief: teveel kracht in je poten, meer dan je pedalen aan kunnen. Dus eigenlijk ben je goed bezig.

Ben bang dat dat niet de oorzaak is... Toen ik niet trainde namelijk ook al eens een trapper doormidden getrapt. Ben gewoon wat lomp :o

Weet niet of het m'n dag gaat verpesten, maar ga vanavond weer eens een shitload aan alcohol 'binnenspelen'. bb gains

Alles gaat gewoon effe klote... ik wil even niets meer.. weg zijn.. er niet meer zijn... :(
sorry.. geen uitleg... zal wel weer een keer overgaan..

Joo al sinds afgelopen dinsdag tot en met volgende week donderdag alleen maar regen/regenverwachtingen gehad.

triest hoor

weer op me arm geslapen:mad: werd daardoor wakker met een verdoofd arm, moest hem wederom weer optillen en van het bed afhangen, om er weer gevoel in te krijgen:mad: wie heeft dit nog meer? en wat werkt preventief:scratch:
:roflol: heb ik af toe ook. Zo ooit eens mijn hand op mijn gezicht laten vallen :roflol:
(was één van de eerste keren dat ik het had en had niet verwacht dat ik niets meer kon doen)

Populatie, sample, mean, mediaan, modus, sd, variantie, covariantie, Z-score, normale/binomiale distributie, (on)afhankelijke variabelen moet je allemaal als muziek in de oren klinken. :kiss:

En echt begrijpen wat het inhoudt, hoef je ook de formules niet uit je hoofd te stampen omdat je gewoon WEET wat ze doen en er het praktisch nut van inziet.

hoe zie ik het praktisch nut in van hypothese toetsen en significantiewaardes

Terug
Naar boven