MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Fuuuuuuuu. Ik kom er niet met m'n iPad op om het even weg te editten.
GetXXL, leg ons even uit waarom het topic gecrashed is na het posten van pi met een paar duizend getallen in een spoilertag?

35bceqf.jpg

Laatst bewerkt:
Fuuuuuuuu. Ik kom er niet met m'n iPad op om het even weg te editten.
GetXXL, leg ons even uit waarom het topic gecrashed is na het posten van pi met een paar duizend getallen in een spoilertag?

[Link niet meer beschikbaar]

Buffer overflow.

Ow denk er ineens aan

Enkele dagen geleden te weten gekomen dat een trainer, waar ik vroeger les van kreeg (gevechtsport), verschillende meisjes heeft mishandeld. Hij is 30 en een van die meisjes is nu 15. Was al paar jaar bezig. Echt f*cked up! Heb zin om die kerel kapot te maken :mad:

Ik hoop echt dat ie levenslang krijgt!
Spijtig genoeg zal dat er niet inzitten :(

Ow denk er ineens aan

Enkele dagen geleden te weten gekomen dat een trainer, waar ik vroeger les van kreeg (gevechtsport), verschillende meisjes heeft mishandeld. Hij is 30 en een van die meisjes is nu 15. Was al paar jaar bezig. Echt f*cked up! Heb zin om die kerel kapot te maken :mad:

Ik hoop echt dat ie levenslang krijgt!
Op justitie moet je niet rekenen.
Breng hem maar bezoekje...

Onthoudingsverschijnselen van de Citalopram. Herhalingsrecept vergeten te halen gisteren.
Imminent k*tdag

Toen ik deze ochtend op de weegschaal stond en deze me wijsmaakte dat ik 97.8 weeg terwijl die vorige week nog 93.8 was :(

Coca-Cola en unlimited eten is echt niet goed voor me.

strong pre-zomer bulk.

weer niets geslapen..last van dood gevoel in armen en benen... 6:00 op... kop knettert uit elkaar... we zien wel wat de dag breng.

Laatst bewerkt:
Telefoon in het water laten vallen..

Terug
Naar boven