MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Haha 1/4 vrouwen heeft weleens een telefoon in de WC laten vallen :roflol:

Het is mij ook een x gebeurd :o
Ik behoor gelukkig niet tot die 1/4...
Wel is het me overkomen dat hij bij productie bijna tussen de wals terecht is gekomen... :rolleyes:
oh ja.. en mijn collega bukte een keer en floep... viel dat kreng in een 180 liter vat PVC pasta. :D

weegschaal kapot.

woog 90,5kg terwijl ik 2 weken geleden 91,5kg woog (voeding zit op orde, dus weegschaal MOET fout zijn). Ga daarna naar de wc en schijt enkele van de grootste drollen die ik in mijn leven gescheten heb, weeg me vervolgens opnieuw en woog...

90,9kg:roflol:

weegschaal kapot.

woog 90,5kg terwijl ik 2 weken geleden 91,5kg woog (voeding zit op orde, dus weegschaal MOET fout zijn). Ga daarna naar de wc en schijt enkele van de grootste drollen die ik in mijn leven gescheten heb, weeg me vervolgens opnieuw en woog...

90,9kg:roflol:
Seems legit.

Al meer dan 16 uur hartkloppingen, R.I.P. hart.

Net wakker na brak geslapen te hebben nu energie ergens vandaan halen om te gaan trainen.

Niet in de wc.. Wasbak. Stond een laagje water in en mijn telefoon lag op het hoekje. Kreeg een berichtje en de trilfunctie zorgde ervoor dat mijn telefoon zo de wasbak in viel..

Hij ging net weer even aan, maar dat duurde niet lang.

Niet in de wc.. Wasbak. Stond een laagje water in en mijn telefoon lag op het hoekje. Kreeg een berichtje en de trilfunctie zorgde ervoor dat mijn telefoon zo de wasbak in viel..

Hij ging net weer even aan, maar dat duurde niet lang.

ff paar minuten in de magnetron doen

zou ik niet doen. Kan je de condensator die erin zit mee om zeep helpen.

Fohnen wil nog wel helpen en anders op een warme plek. Niet rechtstreeks op de verwarming maar even erboven ofzo. Dagje laten liggen en dan kijken.

batterij eruit halen, telefoon + acc. op keukenrol op de verwarming leggen die niet al te hoog staat.
Dan heb je geluk als hij nog goed functioneert daarna.

Lijkt me geen goed idee, ik heb heel vroeger eens kant en klare lasagna met aluminiumfolie erbij in de magnetron gezet. Was 1 groot vuurwerk en ik heb de zwarte vlekken nooit meer van het ruitje kunnen krijgen.

• Like
Waarderingen: mat
stress en weegschaal gaan niet samen. :mad:

Terug
Naar boven