- Waardering
- 35.310
- Lengte
- 1m85
- Massa
- 108kg
- Vetpercentage
- 10%
Haha 1/4 vrouwen heeft weleens een telefoon in de WC laten vallen

Het is mij ook een x gebeurd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik behoor gelukkig niet tot die 1/4...Haha 1/4 vrouwen heeft weleens een telefoon in de WC laten vallen
Het is mij ook een x gebeurd![]()

weer niets geslapen..last van dood gevoel in armen en benen... 6:00 op... kop knettert uit elkaar... we zien wel wat de dag breng.
Seems legit.weegschaal kapot.
woog 90,5kg terwijl ik 2 weken geleden 91,5kg woog (voeding zit op orde, dus weegschaal MOET fout zijn). Ga daarna naar de wc en schijt enkele van de grootste drollen die ik in mijn leven gescheten heb, weeg me vervolgens opnieuw en woog...
90,9kg
Seems legit.
Al meer dan 16 uur hartkloppingen, R.I.P. hart.

Seems legit.
Al meer dan 16 uur hartkloppingen, R.I.P. hart.
Haha 1/4 vrouwen heeft weleens een telefoon in de WC laten vallen
Het is mij ook een x gebeurd![]()
4-FA
Nee man, wordt alleen maar irritanter. Hartslag neemt gelukkig wel af, stond paar uur geleden boven de 90, nu onder de 80.
thnx

Niet in de wc.. Wasbak. Stond een laagje water in en mijn telefoon lag op het hoekje. Kreeg een berichtje en de trilfunctie zorgde ervoor dat mijn telefoon zo de wasbak in viel..
Hij ging net weer even aan, maar dat duurde niet lang.
zou ik niet doen. Kan je de condensator die erin zit mee om zeep helpen.
batterij eruit halen, telefoon + acc. op keukenrol op de verwarming leggen die niet al te hoog staat.
Dan heb je geluk als hij nog goed functioneert daarna.

Dat gaat helaas niet met een Iphone.. Ben bang dat hij het niet gaat overleven![]()