En waarom gaat dat niet? ik heb ook een iphone 3/4/5 liggen, en allemaal zijn ze open te schroeven hoor.
Oh ja dat zal best, maar ik ben veel te bang dat ik wat sloop

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
En waarom gaat dat niet? ik heb ook een iphone 3/4/5 liggen, en allemaal zijn ze open te schroeven hoor.

Oh ja dat zal best, maar ik ben veel te bang dat ik wat sloop![]()
Zit in me ochtendjas examens te maken, belt de buurman aan... Of hij de heggenschaar mag lenen![]()
Ik wou zeggen: waarschijnlijk allemaal vocht, en dat ben je zo weer kwijt..... Maar jouw kennende is het juist dat je stilstaat/afvalt?
Dat gaat helaas niet met een Iphone.. Ben bang dat hij het niet gaat overleven![]()
laatste.. zat opeen weer onder de 49 kg... dat was echt lang geleden..Ik wou zeggen: waarschijnlijk allemaal vocht, en dat ben je zo weer kwijt..... Maar jouw kennende is het juist dat je stilstaat/afvalt?

laatste.. zat opeen weer onder de 49 kg... dat was echt lang geleden..![]()
Door stress/problemen weinig trek gehad. Wel redelijk gegeten. dingen die ik makkelijker wegeet. Maar heb het weer eens berekend en is te weinig..zit nu op ca 1800-1900.. daar val ik gewoon knetterhard op af.. pond in 2 a 3 dagen... dus moet mezelf herpakken.Beetje extra proberen te namen weer dan. Hou je wel goed aan schema of krijg je gewoon niets binnen?
Gewoon proppen... desnoods aanvullen met shakes, sap, melk, smoothies...
Eet smakelijk!dikz*kshakes wordt hem niet.. maar zit aan de boterhammen met kip met mango en curry. Laagje extra smeerkaas eronder.. beker sojamelk..
heb ik gedaan. Zit er alweer 200 boven op dit moment. dus nu weer terug op >2000.
heb ik gedaan. Zit er alweer 200 boven op dit moment. dus nu weer terug op >2000.
dank je.
Of is dat over de dag berekend?
Beetje gokje.. zo van waar ik zat de afgelopen dagen (gemiddeld gezien) en wat ik tot nu toe zeg maar extra heb gepakt...En de dag is nog niet eens omOf is dat over de dag berekend?
![]()