Paste je er niet op?
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Maakt tegelijk ook m'n dag goed.
Niet in de wc.. Wasbak. Stond een laagje water in en mijn telefoon lag op het hoekje. Kreeg een berichtje en de trilfunctie zorgde ervoor dat mijn telefoon zo de wasbak in viel..
Hij ging net weer even aan, maar dat duurde niet lang.

Wat een k*t topic is dit de laatste tijd zeg. Alleen maar wijvengejank.
Aan de andere kant, zo houd je het zeiken lekker binnen één topic 

Nou bedankt dat je je aandeel ook post......Wat een k*t topic is dit de laatste tijd zeg. Alleen maar wijvengejank.

Goh, dat is de hele essentie achter het "dag verpest" idee... Is automatisch een negatief topicWat een k*t topic is dit de laatste tijd zeg. Alleen maar wijvengejank.
Pffff inderdaad zeg...Aan de andere kant, zo houd je het zeiken lekker binnen één topic
Post eens wat leuks barebald![]()

Pfffff, ik kan niet slapen
Normaal slaap ik altijd als een roosje!
[Afbeelding niet meer beschikbaar]
Zou wel weer een regenachtige bende worden, h**ren nederlandAls ik niet kan slapen ga ik altijd nog ff pieletrekken, en dan val ik zo in slaap.
shiiiiiiiit, nog een regenverwachting voor aankomende zaterdag. Echt al vanaf afgelopen dinsdag tot en met aankomende zaterdag alleen maar regenverwachtingen. En zondag heb ik festival...........Zou wel weer een regenachtige bende worden, h**ren nederland
Vies goor hoerig k*tland gvd met dat tyfusweer gvd.
Yes mad.![]()
Wat een k*t topic is dit de laatste tijd zeg. Alleen maar wijvengejank.