XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik moet een paper schrijven over het onderwerp 'Is climate a determinant of happiness' voor de course 'English Academic Writing'. In welke dimensie is dit onderwerp academisch te krijgen. Inchrouehtene k*t opdracht.

Wat heb ik toch eigenlijk een zorgeloos leven als ik al die ellende hier lees...:(

Niet in de wc.. Wasbak. Stond een laagje water in en mijn telefoon lag op het hoekje. Kreeg een berichtje en de trilfunctie zorgde ervoor dat mijn telefoon zo de wasbak in viel..

Hij ging net weer even aan, maar dat duurde niet lang.

Die van mij bleef gewoon leven toen ik een keer dat ding in een lek zakje had tijdens het douche. Trok het zakje open kwam lading water uit :roflol:

Wat een k*t topic is dit de laatste tijd zeg. Alleen maar wijvengejank.

Pffff inderdaad zeg... :mad: Aan de andere kant, zo houd je het zeiken lekker binnen één topic :evil:

Post eens wat leuks barebald :D

sNR4N.jpg

:trollface:

Pfffff, ik kan niet slapen :(
Normaal slaap ik altijd als een roosje!

Als ik niet kan slapen ga ik altijd nog ff pieletrekken, en dan val ik zo in slaap.

shiiiiiiiit, nog een regenverwachting voor aankomende zaterdag. Echt al vanaf afgelopen dinsdag tot en met aankomende zaterdag alleen maar regenverwachtingen. En zondag heb ik festival........... :mad: Zou wel weer een regenachtige bende worden, h**ren nederland

Laatst bewerkt:
Als ik niet kan slapen ga ik altijd nog ff pieletrekken, en dan val ik zo in slaap.

shiiiiiiiit, nog een regenverwachting voor aankomende zaterdag. Echt al vanaf afgelopen dinsdag tot en met aankomende zaterdag alleen maar regenverwachtingen. En zondag heb ik festival........... :mad: Zou wel weer een regenachtige bende worden, h**ren nederland

Ga je 7th sunday?

Vies goor hoerig k*tland gvd met dat tyfusweer gvd.

Yes mad.:mad:

Tegen "kou" kun je je kleden hoor, tegen warmte kun je niks doen.

Terug
Naar boven