Sjors26
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 1.307
- Lengte
- 1m75
- Massa
- 67kg
Ze traplift zelfs niet eens
En 2 Sjors is ook wat veel
Er is maar 1 Sjors, kontgezicht.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

morgen weer 9:00 op voor maar 3 uurtjes school om beetje film te kijken!! dit omdat ik niet mee ga naar Parijs dus hbebe we een alternatief 'programma'.. Of gewoon ziek melden??scheelt me 40 min. heen en weer fietsen en een natte hoofd..
morgen weer 9:00 op voor maar 3 uurtjes school om beetje film te kijken!! dit omdat ik niet mee ga naar Parijs dus hbebe we een alternatief 'programma'.. Of gewoon ziek melden??scheelt me 40 min. heen en weer fietsen en een natte hoofd..

Glas wijn dat nog helemaal vol zat over m'n laptop heen gegooitWaarom drinkt dat mens dat dan ook niet op
alles zo schoon mogelijk geprobeerd te maken en nu ruikt me toetsenbord dus naar witte wijn...
Glas wijn dat nog helemaal vol zat over m'n laptop heen gegooitWaarom drinkt dat mens dat dan ook niet op
alles zo schoon mogelijk geprobeerd te maken en nu ruikt me toetsenbord dus naar witte wijn...
Haatbaardje heeft een adres voor me achterhaald maar wil hem niet geven![]()
Waar rook is...Serieus, al weer gezeur op stage.
Met mijn stage zelf gaat alles prima, met m'n baas ook.
Maar met dat onderwijsteam..
Eerst al gezeik gehad over dat leerlingen te lang bij mij waren, allemaal gedoe.
Nieuwe regels in moeten zetten dat leerlingen niet langer dan 5min bij ICT mogen komen.
Vond ik sowieso al onzin, net alsof ik alles binnen 5min fix :')
Daarna weer gezeur gehad dat ik te vriendelijk was tegenover leerlingen, nou jezus.
Dat ik nou geen verschrikkelijke zuurpruim ben -_-
Nu weer apart gehaald, gesprek gehad met de teamleiders.
Krijg ik allemaal verhalen over me heen dat ik prive met leerlingen afspreek, veel te vriendelijk met ze ben, nummers heb uitgewisseld met leerlingen.
God rot toch eens op man.
Word hier toch een partij ziek van.