XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

morgen weer 9:00 op voor maar 3 uurtjes school om beetje film te kijken!! dit omdat ik niet mee ga naar Parijs dus hbebe we een alternatief 'programma'.. Of gewoon ziek melden?? :P scheelt me 40 min. heen en weer fietsen en een natte hoofd..

morgen weer 9:00 op voor maar 3 uurtjes school om beetje film te kijken!! dit omdat ik niet mee ga naar Parijs dus hbebe we een alternatief 'programma'.. Of gewoon ziek melden?? :P scheelt me 40 min. heen en weer fietsen en een natte hoofd..

Goed voor de beentjes

Waarom niet mee naar Parijs ? :eek:
Neem aan dat niet de complete dag(en) uit lesstof bestaan en je daar nog iets van vrije tijd hebt,.. zou t wel weten :D :D

Me FF browser begint een beetje iiri te worden , vastlopers.......:mad:

Dat een vriendin op fb haar dochtertje van bijna 2 jaar moet laten gaan morgen.... wat een steek in mijn moederhart.. ben ik dan toch blij dat mijn kleine man gezond is...

Training verstoord doordat ik tussenbeide moest komen in een "ruzie" in de gym :@

Glas wijn dat nog helemaal vol zat over m'n laptop heen gegooit :fuu: Waarom drinkt dat mens dat dan ook niet op :mad: alles zo schoon mogelijk geprobeerd te maken en nu ruikt me toetsenbord dus naar witte wijn...

Glas wijn dat nog helemaal vol zat over m'n laptop heen gegooit :fuu: Waarom drinkt dat mens dat dan ook niet op :mad: alles zo schoon mogelijk geprobeerd te maken en nu ruikt me toetsenbord dus naar witte wijn...

Omdat het niet te zuipen is.

hahaha, me vriendin gooide liquor 43 over der laptop heen. toetsenbord spacede em helemaal.

maar wss ben je gewoon WA verzekerd voordat. tenminste me vriendin wel

Haatbaardje heeft een adres voor me achterhaald maar wil hem niet geven :(

Haatbaardje heeft een adres voor me achterhaald maar wil hem niet geven :(

360v9h.jpg

Jarig zijn in de cut :( was al helemaal vergeten dat ik jarig was maar facebook moest me er zonodig aan herinneren

Serieus, al weer gezeur op stage.
Met mijn stage zelf gaat alles prima, met m'n baas ook.
Maar met dat onderwijsteam..

Eerst al gezeik gehad over dat leerlingen te lang bij mij waren, allemaal gedoe.
Nieuwe regels in moeten zetten dat leerlingen niet langer dan 5min bij ICT mogen komen.
Vond ik sowieso al onzin, net alsof ik alles binnen 5min fix :')

Daarna weer gezeur gehad dat ik te vriendelijk was tegenover leerlingen, nou jezus.
Dat ik nou geen verschrikkelijke zuurpruim ben -_-

Nu weer apart gehaald, gesprek gehad met de teamleiders.
Krijg ik allemaal verhalen over me heen dat ik prive met leerlingen afspreek, veel te vriendelijk met ze ben, nummers heb uitgewisseld met leerlingen.

God rot toch eens op man.
Word hier toch een partij ziek van.

Serieus, al weer gezeur op stage.
Met mijn stage zelf gaat alles prima, met m'n baas ook.
Maar met dat onderwijsteam..

Eerst al gezeik gehad over dat leerlingen te lang bij mij waren, allemaal gedoe.
Nieuwe regels in moeten zetten dat leerlingen niet langer dan 5min bij ICT mogen komen.
Vond ik sowieso al onzin, net alsof ik alles binnen 5min fix :')

Daarna weer gezeur gehad dat ik te vriendelijk was tegenover leerlingen, nou jezus.
Dat ik nou geen verschrikkelijke zuurpruim ben -_-

Nu weer apart gehaald, gesprek gehad met de teamleiders.
Krijg ik allemaal verhalen over me heen dat ik prive met leerlingen afspreek, veel te vriendelijk met ze ben, nummers heb uitgewisseld met leerlingen.

God rot toch eens op man.
Word hier toch een partij ziek van.
Waar rook is...

Ja precies, dat zeiden de teamleiders dus.
Net alsof ik met 13-14-15 jarige meiden afspreek :')
18 is toch echt wel mijn minimum.

Laatst bewerkt:
Terug
Naar boven