XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

flapsertje

Niet luisteren naar hem Jasper, hij lult maar wat. Drink gerust wat meer.

Ik meen me toch echt te herinneren dat ik een uitgebreid artikel had gelezen over dat je lever maar 8 tot 10 liter water per dag aankan, en dat je daarboven problemen kan krijgen.
Zelf drink ik 5-6 liter per dag en heb nergens last van iig.
Maargoed, GetXXL weet beter dan ik.

:roflol:

Voel me nu net zo als die keer dat ik adviseerde steroiden direct intraveneus te injecteren voor meer gains.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Voel me nu net zo als die keer dat ik adviseerde steroiden direct intraveneus te injecteren voor meer gains.

27838165.jpg

Ik meen me toch echt te herinneren dat ik een uitgebreid artikel had gelezen over dat je lever maar 8 tot 10 liter water per dag aankan, en dat je daarboven problemen kan krijgen.
Zelf drink ik 5-6 liter per dag en heb nergens last van iig.
Maargoed, GetXXL weet beter dan ik.

Als je teveel water drinkt pis je uit je poepertje

En je lever doet niet zoveel met water :p

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 13:23 ----------

Moet dat niet dan? :fuu:

Was daar een DBB meet in Roermond ???

Wat?!

Volgens mij is het zelfs je burgerplicht om dat te doen. Wat mij betreft krijgen al die smerige autisten een boete waar ze heel lang last van hebben.

der zijn wel meer dingen waar men zich niet aan houd.. snap der ook niets van.. als je toch iemand ziet verdrinken ga je toch niet staan toekijken.. ben dan benieuwd naar hoe die mensen dan toch denken als ze daar zo aan de kant staan te kijken

der zijn wel meer dingen waar men zich niet aan houd.. snap der ook niets van.. als je toch iemand ziet verdrinken ga je toch niet staan toekijken.. ben dan benieuwd naar hoe die mensen dan toch denken als ze daar zo aan de kant staan te kijken

Heeft iets te maken met dat de meeste mensen niet weten hoe ze moeten reageren.

Oom van me werkte in Kenia en daar heeft een Belg doodleuk lopen filmen hoe zijn vriend werd opgegeten door een stel leeuwen. Pas later realiseerde hij wat er gebeurd was.

T is nu makkelijk zeggen ik zou dit en dat doen maar als je zelf in die situatie komt is t ook maar de vraag wat je doet..

Wat?!

Volgens mij is het zelfs je burgerplicht om dat te doen. Wat mij betreft krijgen al die smerige autisten een boete waar ze heel lang last van hebben.
T'is erg. Moest het aanraken van water dodelijk zijn...:rolleyes:
Maar ja, zo gaat dat hier, iedereen denkt enkel om zichzelf en iemand helpen doen ze enkel als er voor hen ook voordeel uit te halen is...

Bovendien nog iemand in scootmobiel...amai je zou zelf maar zou eindigen door de onverschilligheid van anderen. Ga er geen traan om laten als die omstaanders het zelfde overkomt.

Oom van me werkte in Kenia en daar heeft een Belg doodleuk lopen filmen hoe zijn vriend werd opgegeten door een stel leeuwen. Pas later realiseerde hij wat er gebeurd was.

T is nu makkelijk zeggen ik zou dit en dat doen maar als je zelf in die situatie komt is t ook maar de vraag wat je doet..
Stel leeuwen vs 'n vijvertje waar de gem. scholier nog in zou springen voor 2 euro. (nu had ik die leeuwen ook getemd natuurlijk)

snap best dat je niet tussen een paar leeuwen gaat springen :p

maar kom op water... als je met aantal mensen langs te kant staat vind ik het heel gek dat geen enkele erop komt te gaan helpen.. dat 1 zon malloot zo denkt ala.. maar meerdere

Terug
Naar boven