AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Dat slaagt vies tegen hoor ;)

x aantal jaar geleden zo'n cursus gehad op school. Enkel met kleren aan zwemmen slaat al tegen, laat staan dat je iemand moet redden die helemaal flipt

Misschien ben je te dik?
Met kleren aan zwemmen doe je al voor je A diploma.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 13:56 ----------

je weet helemaal niets over die mensen. Ik heb nu geen exacte statistieken, maar het lijkt me niet dat er veel gemiddelde mensen bestaan die buitengewoon bedreven zijn in zwemmen.
Van iemand die niet 100% zeker is in het water kan je niet verlangen dat hij zn leven riskeert voor door als een mong**l achter iemand die aan het verdrinken is aan te springen.

Ik ben een hopeloze romanticus, dus steek die statistieken maar waar de zon niet schijnt.

Misschien ben je te dik?
Met kleren aan zwemmen doe je al voor je A diploma.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 13:56 ----------

Ik ben een hopeloze romanticus, dus steek die statistieken maar waar de zon niet schijnt.
:roflol::roflol:
Ik zou zeggen, ik spring in een vijver en probeer mij maar te redden. Ben benieuwd wie van de 2 zal verzuipen

Ow en de man zat in een scooter oid, dus zal wrs een handicap hebben. Veel succes met redden.
(ik zou er zelf wel zijn ingesprongen hoor)

je weet helemaal niets over die mensen. Ik heb nu geen exacte statistieken, maar het lijkt me niet dat er veel gemiddelde mensen bestaan die buitengewoon bedreven zijn in zwemmen.
Van iemand die niet 100% zeker is in het water kan je niet verlangen dat hij zn leven riskeert door als een mong**l achter iemand die aan het verdrinken is aan te springen.
Heb je het vijvertje gezien? Ik ben meermaals in inchoehrente dronken toestand in dat soort vijvertjes beland (en het IJsselmeer :o). In nuchtere toestand moet je toch echt keihard je best doen om daarin te verdrinken, zelfs al was er 'n wa'atella killy aanwezig om met z'n wortel met je in het water te gaan worstelen.

Misschien ben je te dik?
Met kleren aan zwemmen doe je al voor je A diploma..

tumblr_inline_mjou9oqEUH1qz4rgp.gif

Heb je het vijvertje gezien? Ik ben meermaals in inchoehrente dronken toestand in dat soort vijvertjes beland (en het IJsselmeer :o). In nuchtere toestand moet je toch echt keihard je best doen om daarin te verdrinken, zelfs al was er 'n wa'atella killy aanwezig om met z'n wortel met je in het water te gaan worstelen.

ja, en ik kan via die pic niet zeggen hoe diep het is, noch hoever die man meegesleurd was door die karper.

Dat valt wel mee hoor, elke debiel kan het.
Niets doen is altijd erger dan wel wat doen, ook als je niet precies weet wat de meest veilige manier is.

Zelfs redelijke zwemmers weten vaak niet hoe je iemand het veiligst(ook uit eigen veiligheid) moet redden, daar zit veel techniek in, laat staan ''elke debiel''. Het eerste wat iemand uit paniek doet die verdrinkt, is pakken wat hij pakken kan om zichzelf mee uit het water te duwen, dus zolang jij niet als drijfhout wil functioneren, zou ik er zeker niet inspringen.

:roflol:

Oud klasgenootje van mij was vorig jaar verzopen in een vijver hier in de buurt.

Situatieschets:
6e3yvk.png

Al Hollandi moslim terrorist met wa'atella wortel en 'n meneer met z'n scootmobiel.

Y/n?

Jij hebt ook wel veel kennissen die shit hebben meegemaakt of niet xyz

Zelfs redelijke zwemmers weten vaak niet hoe je iemand het veiligst(ook uit eigen veiligheid) moet redden, daar zit veel techniek in, laat staan ''elke debiel''. Het eerste wat iemand uit paniek doet die verdrinkt, is pakken wat hij pakken kan om zichzelf mee uit het water te duwen, dus zolang jij niet als drijfhout wil functioneren, zou ik er zeker niet inspringen.

zo moeilijk kan het toch niet zijn, moment dat je in de buurt komt van de drenkeling neem je een diepe adem, heb je anderhalve minuut de tijd om hem te bedwingen:dunno:
Maarja, om zoiets te verwachten van de gemiddelde mens is idd teveel gevraagd:)

Ik verwijs met 'elke debiel kan het' naar het behalen van een diploma reddingszwemmen.
Natuurlijk zal niet iedereen een ander kunnen redden, er zijn immers ook mensen stom genoeg om te verdrinken.

Ik vind het echter een morele verplichting om een mens in doodsnood te helpen.

---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 14:07 ----------

Situatieschets:
http://i42.tinypic.com/6e3yvk.png

Al Hollandi moslim terrorist met wa'atella wortel en 'n meneer met z'n scootmobiel.

Y/n?

:o :roflol:

Shit zeg. Geen bullits meer voor jou vandaag.

Had ie maar niet met ze rolstoel het water in moeten rijden..

:roflol: dude srs, maakt niet uit over wat hier gepraat wordt, jij kent altijd iemand die hetzelfde/iets ergers heeft meegemaakt

sceptical hippo is sceptical

Maandag 5 december
20-jarige Bart verdronken in vijver bij landgoed

Heerde - In het Gelderse Heerde is maandagmiddag het lichaam van een 20-jarige jongen gevonden in een vijver. Het lichaam is door voorbijganger gevonden aan de Bonenburgerlaan op het landgoed Bonenburg.

Het blijkt te gaan om de 20-jarige Bart die woonachtig was in Heerde. Zondagavond was de jongen gezellig uitgeweest en had hier uitgebreid over getwitterd. Groot was dan ook de verbazing dat de jongen maandagmiddag in de vijver is gevonden.

Het vermoeden bestaat dat hij zondagavond ongelukkigerwijs te water is geraakt en verdronken. De politie onderzoekt nog of er aanwijzingen zijn voor een misdrijf.

:o sad but true

Ok ik gaf er geen drol om, t verbaasde me niet dat t die kerel was maar goed

Wel kunnen tweeten en niet kunnen zwemmen in dronken toestand.

Moeder belde net dat tante uitbehandeld is..

Dat slaagt vies tegen hoor ;)

x aantal jaar geleden zo'n cursus gehad op school. Enkel met kleren aan zwemmen slaat al tegen, laat staan dat je iemand moet redden die helemaal flipt

+ 1. Heb dacht ik bijna alle diploma's er voor behaald wat kan en is toch zwaarder dan het lijkt. Het is niet even met je kleding in het water springen en iemand eruit halen.

Troll je nu gewoon? Voor je reddingszwemmer certificaat moet je toch een pittige cursus volgen, dat is heel wat anders dan met je ballen op de bank Baywatch kijken.
Alsof een certificaat gelijk staat aan een geslaagde redding :P.
Ik zeg niet dat ik het zo goed zou doen als iemand met ervaring maar ben er zeker van dat ik het zou kunnen. Bij de zwemles ooit eens moeten oefenen de arm rond de nek techniek (weet ik veel hoe dat noemt :roflol:) en ging volledig zoals ik verwachte :P.
En jezelf onder water plaatsen om degene die je red boven water te houden.

Terug
Naar boven