- Waardering
- 5.950
- Lengte
- 1m70
- Massa
- 98kg
Koop die van Linessa.Alweer een waterige bak kwark van de Lidl. Laatst 6 bakken gekocht (magere), eentje maar die fatsoenlijk was. Potverdomme.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Koop die van Linessa.Alweer een waterige bak kwark van de Lidl. Laatst 6 bakken gekocht (magere), eentje maar die fatsoenlijk was. Potverdomme.

Die ronde bakken? Die van mij zijn altijd mooi dik. Lijkt een beetje op m'n zaad.
Die ronde bakken? Die van mij zijn altijd mooi dik. Lijkt een beetje op m'n zaad.
), maar laatste paar bakken kon ik srs gewoon opdrinken. Niks aan.Ja man.. Normaal is 't gewoon vast spul (de kwark), maar laatste paar bakken kon ik srs gewoon opdrinken. Niks aan.

gratis speelgoed voor kleine gehad.. 
Doe dat laatste tijd ook wel vaker.. Vaak had ik altijd zoiets van naja koop wel nieuwe... Laatst 10 euro verdient. En kortingsbonnen gehadgratis speelgoed voor kleine gehad..
![]()

Rare oven dat ie op 5 graden kan.Als mijn moeder de oven niet op 5 graden had gezet was mijn eten nu lekker klaar. Potverdekke.
Heb je daar bakken kwark staan openmaken bij de kassa ofwat?![]()
Neehoor gewoon mailtje sturen.. Eventueel foto erbij als ze er om vragen productie code erbij en verzenden maar.
Neehoor gewoon mailtje sturen.. Eventueel foto erbij als ze er om vragen productie code erbij en verzenden maar.
Doe dat laatste tijd ook wel vaker.. Vaak had ik altijd zoiets van naja koop wel nieuwe... Laatst 10 euro verdient. En kortingsbonnen gehadgratis speelgoed voor kleine gehad..
![]()

Als mijn moeder de oven niet op 5 graden had gezet was mijn eten nu lekker klaar. Potverdekke.