- Waardering
- 12.551
Ik dacht dat ze gebanned was.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Clifs? Haar foto's weg? Zelf verwijderd of door mod omdat ze fake zouden zijn

Clifs? Haar foto's weg? Zelf verwijderd of door mod omdat ze fake zouden zijn![]()
Nee17 jarige vriend die vraagt of ik met hem en 2 13 jarige meisjes wilt afspreken.
Zie ik er uit als een ****ing oppas?![]()

I dunno, just asking

Nee, je ziet er gewoon uit als een 13jarige17 jarige vriend die vraagt of ik met hem en 2 13 jarige meisjes wilt afspreken.

Ik begin me serieus vragen te stellen... Je doet niet anders dan praten over minderjarige meisjes (en jongens...), je zoent een minderjarig meisje, je vrienden vragen best wel vaak of je niet met 13jarigen wilt afspreken...17 jarige vriend die vraagt of ik met hem en 2 13 jarige meisjes wilt afspreken.
Ze wou gewoon coïtus met je maar je begreep het verkeerdeen wijf op mijn werk zit al 2 jaar te zagen dat ze het moeilijk heeft met haar studies, ze zag het niet meer zitten ....
Lees ik niet op facebook: 'Woooow, afstuderen met 93% !'
[Link niet meer beschikbaar]
Ik blijf nog steeds zeggen dat die missnuke en sjors fake zijn, time will tell.
Afstuderen in "fluitwetenschappen"?een wijf op mijn werk zit al 2 jaar te zagen dat ze het moeilijk heeft met haar studies, ze zag het niet meer zitten ....
Lees ik niet op facebook: 'Woooow, afstuderen met 93% !'
![]()
edit:![]()
Nvm, het was voor haar dwarsfluit en niet voor haar studies

Vrouwen kunnen goed overweg met fluiten lol passé of gaan we doen alsof we daar te volwassen voor zijn?edit:![]()
Nvm, het was voor haar dwarsfluit en niet voor haar studies
Ze wou gewoon coïtus met je maar je begreep het verkeerd
---------- Post toegevoegd 15 May 2013 om 22:15 ----------
Ik blijf nog steeds zeggen dat die missnuke en sjors fake zijn, time will tell.
Weet nog toen ze beide net nieuw waren en deden alsof ze jaren op dbb zitten
Sjors zou FB hebben en zou echt zijn volgens iemand, weet nie meer volgens wie.Ik blijf nog steeds zeggen dat die missnuke en sjors fake zijn, time will tell.
Weet nog toen ze beide net nieuw waren en deden alsof ze jaren op dbb zitten
Och meid.. je zit hier zo verkeerdzou alles veranderen tel fb mail noem maar op.. stelletje stalkers hier
![]()
daarom sta je ook vol met je hoofd op je avatar
female logic not even once
Ben jij echt![]()
Jij bent niet het helderste lichtje aan de horizon he?

Denk net aan iets. Ben ik wel echt