Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik kan er bijna om lachen. :o

Wat bezielt iemand om iemand die hij niet kent voor seropositief te verslijten.

Onderstaand bericht van Skyblazer naar Angelus:

Wat maakt(e) vandaag... 24 February 2013 11:53 SkyBlazer hahaha penor pic, btw ze is hiv positief, dat bedoelt ze met dat ze haar eigen reden heeft

aangaande deze post: Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed

Ja heel vreemd dat je geen kinderen hebt op je 34e, ben je vast seropositief :o
Ik heb geen kinderen omdat ik druk was met niet doodgaan aan baarmoederhalskanker.

BEN JIJ GEK?

confused-meme.jpg

volg het ff niet meer, kom facebook. srs

Hij is gek

IRL zou die een paar stompen op z'n wortel krijgen.

Skyblazer:
wacht even, eerst ff navragen misschien zat iemand anders op mijn account. srs iemand anders van dbb kan op mijn account en ik op de zijne

:o

Iedere DBB'er heeft een debiel broertje/vriend die op zijn DBB kan zodra de wortel de ventilator raakt.

Ik kan er bijna om lachen. :o

Wat bezielt iemand om iemand die hij niet kent voor seropositief te verslijten.

Onderstaand bericht van Skyblazer naar Angelus:

Wat maakt(e) vandaag... 24 February 2013 11:53 SkyBlazer hahaha penor pic, btw ze is hiv positief, dat bedoelt ze met dat ze haar eigen reden heeft

aangaande deze post: Wat maakt(e) vandaag jouw dag goed

Ja heel vreemd dat je geen kinderen hebt op je 34e, ben je vast seropositief :o
Ik heb geen kinderen omdat ik druk was met niet doodgaan aan baarmoederhalskanker.

BEN JIJ GEK?
kalm nou schat, dadelijk ga ik nog denken dat je menselijk bent. Zoals je hierop aan het reageren bent lijkt het bijna alsof je emotioneel te beinvloeden bent via het internet:roflol:

Afspraak zo meteen, totaal geen zin in ....

Skyblazer:
wacht even, eerst ff navragen misschien zat iemand anders op mijn account. srs iemand anders van dbb kan op mijn account en ik op de zijne

:o
dat zou een boel kunnen verklaren maar geloof er geen hol van, /reported :D

hoi

Laatst bewerkt:
kalm nou schat, dadelijk ga ik nog denken dat je menselijk bent, zoals je hierop aan het reageren bent lijkt het bijna alsof je emotioneel te beinvloeden bent via het internet:roflol:

Ik ben kalm. Menselijk ben ik ook trouwens.
Hoe kom je er nou bij dat ik niet menselijk zou zijn, is het niet erg genoeg dat ik seropositief ben?

irl had ook jij een paar stompe te pakken

Ik ben kalm. Menselijk ben ik ook trouwens.
Hoe kom je er nou bij dat ik niet menselijk zou zijn, is het niet erg genoeg dat ik seropositief ben?

irl had ook jij een paar stompe te pakken

'menselijk' is een term die ik hanteer voor üntermenschen te klassificeren zonder hen op de teentjes te trappen:)

Alweer een waterige bak kwark van de Lidl. Laatst 6 bakken gekocht (magere), eentje maar die fatsoenlijk was. Potverdomme.

heb je het nu over plassen in flessen of die 8 weken :P
tis namelijk zo dat je 6 weken geen coïtus mag hebben als kindje geboren is...
arme jij :o

oh dat plassen in die flessen zou ik sowieso niet doen als ze bij me is.

En die 6 weken geloof ik wel, houd ze toch niet eens vol hahah.

weet van me neef dat die na 5 dagen alweer bezig waren. Lijkt me iets teveel van het goede.

Terug
Naar boven