XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

:roflol:

PB staat rood gloeiend......
k*t ik moet eruit om een boodschap te doen BRB.........

LOL laat later wel ff een SS zien.................
Grapje well done............

:roflol:

PB staat rood gloeiend......
k*t ik moet eruit om een boodschap te doen BRB.........

LOL laat later wel ff een SS zien.................
Grapje well done............

Nee Ree, ik doe hier niet aan mee uit respect ! Ik heb je zogenaamde PM verwijdert zonder te lezen.

.......maar indirect ben je indirect gal aan spuien, op een indirecte manier.

Klagen hoort bij Nederlanders, daardoor lijken de goede dingen nog beter.

Het moeten aanzien dat iemand het presteert om tot drie maal toe het woord 'indirect' in slechts eén zin te gebruiken kan bij mij ook 'dag-verpestend' werken, zeker als de zin verder totaal inhoudsloos is.

Het moeten aanzien dat iemand het presteert om tot drie maal toe het woord 'indirect' in slechts eén zin te gebruiken kan bij mij ook 'dag-verpestend' werken, zeker als de zin verder totaal inhoudsloos is.

Dit indirecte verband heeft er dus tot toe geleid dat je dag indirect verpest is en nu heb je het toch maar hier gepost vanuit indirecte gevoelens?

Indirect keur je me indirect af omdat ik, voor sommigen, indirect wat geestelijke en indirect ook wat indirecte afwijkingen heb voor wat betreft mijn indirecte ielliegentie. Indirect begrijp ik dat wel hoor. Maar je bent nu weer indirect aan het indirecte gal spuien. Indirect is dit topic mss wel helemaal jouw indirecte ding.

Indirecte groetjes: meso

bedankt voor de afgedankte karma ray...

Israel doet mee aan het eurosongfesival. Ik tel tot drie en verwacht een uitleg.

100 gram pure chocola gegeten terwijl ik aan het cutten ben ( 72% puur)
ben eigenlijk helemaal klaar met dat cutten.. kan me ribben zien en voelen en nog heb ik een buikje, denk toch omdat ik eerder zwaar overgewicht had;@

100 gram pure chocola gegeten terwijl ik aan het cutten ben ( 72% puur)
ben eigenlijk helemaal klaar met dat cutten.. kan me ribben zien en voelen en nog heb ik een buikje, denk toch omdat ik eerder zwaar overgewicht had;@

ik kan je een buikgriepje aanraden, al mn opgedane vakantievoedsel gains zijn verdwenen als sneeuw voor de zon :rolleyes:

fl**kers van de IZA weer met een rekening van 540 euro

Kunnen ze nou niks normaal regelen

Ray heeft mn dag verpest

Terug
Naar boven