- Waardering
- 156
Volgens mij weet nu iedereen op het forum wel dat je klote slaapt. Vanwaar die behoefte om het er elke dag over te hebben?
Hahaha, ik dacht net hetzelfde.
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Volgens mij weet nu iedereen op het forum wel dat je klote slaapt. Vanwaar die behoefte om het er elke dag over te hebben?

Graag gedaan!
en altijd welkomEigenlijk is het simpel.. iedereen heeft elke dag altijd wel 1 ding waar hij over moet zeiken.Volgens mij weet nu iedereen op het forum wel dat je klote slaapt. Vanwaar die behoefte om het er elke dag over te hebben?

Het Jersey Shore-syndroom?Ik bezorg iedereen die ziekte die je krijgt van te veel zonnestraaltjes.
Eindelijk een dag vrij.. is het pokke weer en ben ik nog om 6:00 wakker...![]()
Je bent dus gewoon heel arm
Ik heb geen tv aansluiting.
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 09:19 ----------
Het is ****ing half 10 lamme lamzak.
Ik heb geen tv aansluiting.
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 09:19 ----------
Het is ****ing half 10 lamme lamzak.

Nee ik heb een hekel aan dingen die op tv komen. Heel zelden kijk ik wat terug van uitzendinggemist via me pc die op me tv is aangesloten.

tvaansluting is nederlands voor kabelabbo. met een hdmi kabel.
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 09:26 ----------
HOUD JE BEK DEBIELE k*t AAP
tvaansluting is nederlands voor kabelabbo. met een hdmi kabel.
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 09:26 ----------
HOUD JE BEK DEBIELE k*t AAP

Iedereen is tegen mij en de wereld is heel nie eerlijk wat moet ik dan? Wat moet ik potverdomme dan originele?