- Waardering
- 6.179
- Lengte
- 1m84
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Kan mij verrekken, vind het eigenlijk een beetje flauw om voor, wat? De vierde keer al? Mee te doen terwijl je weet dat je toch wint. De enige reden waarom hij andere jaren niet meedoet is omdat je het volgende jaar niet mag participeren omdat je de winnaar van de vorige contest bent.

Kan mij verrekken, vind het eigenlijk een beetje flauw om voor, wat? De vierde keer al? Mee te doen terwijl je weet dat je toch wint. De enige reden waarom hij andere jaren niet meedoet is omdat je het volgende jaar niet mag participeren omdat je de winnaar van de vorige contest bent.
JIJ BENT GEKOndanks dat ik Rob's foto's prachtig vind, stem ik sowieso op jou Peanuts. Al mijn klonen ook.
Irl had ie een paar stompe gekregen.
irl had ik je in een onregelmatige fontein van hetterschijt gestompt
das wel eg lief voor ysknoninginOndanks dat ik Rob's foto's prachtig vind, stem ik sowieso op jou Peanuts. Al mijn klonen ook.
Irl had ie een paar stompe gekregen.
Volgens mij weet nu iedereen op het forum wel dat je klote slaapt. Vanwaar die behoefte om het er elke dag over te hebben?

Eindelijk een dag vrij.. is het pokke weer en ben ik nog om 6:00 wakker...![]()

Wat doe je? laptops rechtplooien?ot Afrikaanse k*tmensen die hun baggerlaptops hier mee naar toe nemen en dat ik dan wat krom is recht mag gaan breien op die tyfustrageafrikaansebaggernamaakzooi.
Godverdegodver opzouten met die baggerbende.

zodat jullie weer lekker kunnen zieken en reageren.. hebben jullie tenminste wat te doen vandaag.Volgens mij weet nu iedereen op het forum wel dat je klote slaapt. Vanwaar die behoefte om het er elke dag over te hebben?

zodat jullie weer lekker kunnen zieken en reageren.. hebben jullie tenminste wat te doen vandaag.![]()

Wat een k*tleven heb jij he...
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 08:46 ----------
Wat doe je? laptops rechtplooien?![]()