MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Rust nemen is zo vreselijk, sinds ik niet kan sporten slaap ik ook voor gene meter, pfff.

Rob S doet mee met contest

Kan mij verrekken, vind het eigenlijk een beetje flauw om voor, wat? De vierde keer al? Mee te doen terwijl je weet dat je toch wint. De enige reden waarom hij andere jaren niet meedoet is omdat je het volgende jaar niet mag participeren omdat je de winnaar van de vorige contest bent.

Lol, lees net dat ie dus 11 weken met krukken heeft rondgelopen en flink massa heeft ingeleverd. Ja, als je dan weer gaat trainen gaat er ook nog een godsgruwelijk verschil tussen de before en after foto zitten. :roflol:

Maarja, free whey. Ik doe meer voor whey! Hij krijgt het door gewoon te trainen.

Peanut, schaf mijn B&F ultra mega turbo juice cycle aan. Gegarandeerd dat je wint.

Oo whey ! rob doet mee :)
Dat reimt.

Kan mij verrekken, vind het eigenlijk een beetje flauw om voor, wat? De vierde keer al? Mee te doen terwijl je weet dat je toch wint. De enige reden waarom hij andere jaren niet meedoet is omdat je het volgende jaar niet mag participeren omdat je de winnaar van de vorige contest bent.

gewoon soeper shredded worden pean, kijk naar vorig jaar.

Ondanks dat ik Rob's foto's prachtig vind, stem ik sowieso op jou Peanuts. Al mijn klonen ook.

Irl had ie een paar stompe gekregen.

onbetaalde stage van uit school :rolleyes:

Wat een gejammer dit, het is maar een verkiezing hoor hoe wil je in godensnaam een eerlijke verkiezing houden dan?

Bedankt tatt, goed initiatief!

Eindelijk een dag vrij.. is het pokke weer en ben ik nog om 6:00 wakker... :mad:

Eindelijk een dag vrij.. is het pokke weer en ben ik nog om 6:00 wakker... :mad:

Wat een k*tleven heb jij he... :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 08:46 ----------

ot Afrikaanse k*tmensen die hun baggerlaptops hier mee naar toe nemen en dat ik dan wat krom is recht mag gaan breien op die tyfustrageafrikaansebaggernamaakzooi.

Godverdegodver opzouten met die baggerbende.
Wat doe je? laptops rechtplooien? ???

Het was niet de bedoeling om een sneeuwbaleffect te creëren hoor marina! Er zijn vrouwen op dit forum die het veel meer verdienen om gebasht te worden dan jij!

Groetjes
Ray
...............

Wat een k*tleven heb jij he... :rolleyes:

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 08:46 ----------

Wat doe je? laptops rechtplooien? ???

Eigenlijk doe ik zo min mogelijk. En dit hoef ik niet eens te doen omdat de laptop niet in beheer is, maarja ik ben de enige ictkneus in het hele noorden bij dit bedrijf en ze heeft enorm grote t**ten.

Terug
Naar boven