Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij verstaat dat belgische gepraat van jou toch niet
Gewoon veel "nou" "hartstikke fijn" "pindakaas" "tulpen" in je zinnen verwerken en je spreekt perfect Hollands (Nederlands).Hij verstaat dat belgische gepraat van jou toch niet
. Ik kan hier echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn. Die kunnen een preek verwachten als ze thuis komen.M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan. Ik kan hier echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn. Die kunnen een preek verwachten als ze thuis komen.
M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan. Ik kan hier Die kunnen een preek v echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn.erwachten als ze thuis komen.

M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan. Ik kan hier echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn. Die kunnen een preek verwachten als ze thuis komen.
Zo, heb m'n ouders met een week huisarrest naar boven gestuurd.
Tsja zit al bijna op 12 maanden met m'n blessures dus kan toch niets gainen

Tsja zit al bijna op 12 maanden met m'n blessures dus kan toch niets gainen![]()
Chronische pijn in bovenrug, soms onderrug, wordt erger door krachttrainen (benen, buikspieren, rugoefeningen) en pijn in schouder bij borst- en schouderoefeningen. Niks helpt

M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan. Ik kan hier echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn. Die kunnen een preek verwachten als ze thuis komen.

Chronische pijn in bovenrug, soms onderrug, wordt erger door krachttrainen (benen, buikspieren, rugoefeningen) en pijn in schouder bij borst- en schouderoefeningen. Niks helpt![]()
heb je al geprobeerd om te foamrollen?Nee, m'n fysio is daar geen fan van (voor mijn klachten dan). Misschien maar eens op eigen houtje proberen?lol Niet iedereen heeft de behoefte om 24u per dag bereikbaar te zijn. Je ouders zijn misschien wel blij dat ze ff van je af zijn.
---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:53 ----------
K*theb je al geprobeerd om te foamrollen?
Nee, m'n fysio is daar geen fan van (voor mijn klachten dan). Misschien maar eens op eigen houtje proberen?