AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

ik durf al niet meer:(

Pols nog steeds ****ed up dus kan nog steeds niet trainen. Echt t*fus zooi. Kwam net weer beetje massa bij.

M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan :mad:. Ik kan hier echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn. Die kunnen een preek verwachten als ze thuis komen.

M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan :mad:. Ik kan hier echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn. Die kunnen een preek verwachten als ze thuis komen.

Bier is katabool.

M'n ouders halen bier voor me, maar ik zou nog laten weten welk merk. Nu nemen ze beiden niet op en kan ik dus niks doorgeven. Kan ik zo in de regen alsnog naar de AH gaan :mad:. Ik kan hier Die kunnen een preek v echt boos om worden, hoe kun je nou met z'n 2en allebei al meer dan een half uur niet bereikbaar zijn.erwachten als ze thuis komen.

:doggy::hornyna::facial:

Die liggen te krikken man, of dacht je dat ze dat op hun leeftijd niet meer doen ?

Momenteel bekijken: 9 gebruiker(s) (7 leden en 2 gasten) dit topic
Tatt*, Rob P, pantrofl, SkyBlazer, erwin280, Haatbaardje, sniperXXL

Zo, heb m'n ouders met een week huisarrest naar boven gestuurd.

net gewoon geprobeerd met spraakrecorder, k*tzooi werkt niet, opname werd gestopt en opgeslagen toen telefoon begon over te gaan:fuu:

laptop mic gaat ook niet werken, daar versta ik mezelf al amper mee, iemand anders zal het moeten doen broeders:(

lol Niet iedereen heeft de behoefte om 24u per dag bereikbaar te zijn. Je ouders zijn misschien wel blij dat ze ff van je af zijn.

:grinny:

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:53 ----------

Chronische pijn in bovenrug, soms onderrug, wordt erger door krachttrainen (benen, buikspieren, rugoefeningen) en pijn in schouder bij borst- en schouderoefeningen. Niks helpt ???

K*t :( heb je al geprobeerd om te foamrollen?

lol Niet iedereen heeft de behoefte om 24u per dag bereikbaar te zijn. Je ouders zijn misschien wel blij dat ze ff van je af zijn.

:grinny:

---------- Post toegevoegd 17 May 2013 om 20:53 ----------

K*t :( heb je al geprobeerd om te foamrollen?
Nee, m'n fysio is daar geen fan van (voor mijn klachten dan). Misschien maar eens op eigen houtje proberen?

Terug
Naar boven