Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Psieees , zo ging het bij mij ook..ik zorgde altijd zelf wel voor een goede aanvulling....
altijd het excuus van onze n00bs (new users , zeg het er maar bij :p)...

Precies, "ja maar mijn ouders zorgen voor het avondeten" is een zwak excuus. Tenzij ze natuurlijk 5x per week afhaalchinees halen. :o

De Donald Duck is niet bezorgd :o

• Like
Waarderingen: Vonk
straks uitvaart van een vriend :(

• Like
Waarderingen: Vonk
Wow, heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Neem aan dat het echt is... DBB of niet, zijn geen dingen waar je geintjes over maakt toch?

Bizar eigenlijk dat we daar aan twijfelen dan he. Maar Ironic zou daar zeker geen geintjes over maken.
Zegt wel heel veel over DBB :o

Wow, heftig! Gecondoleerd en heel veel sterkte!

Neem aan dat het echt is... DBB of niet, zijn geen dingen waar je geintjes over maakt toch?

dank u

Dit is zeker geen misplaatste grap , hoewel ik het beter zou vinden mocht dit toch een zijn :(

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 08:17 ----------

Bizar eigenlijk dat we daar aan twijfelen dan he. Maar Ironic zou daar zeker geen geintjes over maken.

DBB has it's way off trolling unfortunately ...

Blij dat je me wat kent Pun ;-)

Zieke haast vanochtend, staat het stoplicht op rood
5 minuten op dat knopje lopen pompen blijft ie gvd staan, toen op risico van de dood door de autos heen gereden

Had je een powerup met ghostmode gevonden?

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 08:46 ----------

Dat komt door arnodsi laatst met zijn leugens.

Sterkte, was het zelfmoord ongeluk of een ziekte?

Zou vandaag gaan sporten met een vriendin die nogal kampt met overgewicht. Had gisteravond nog gezegd 'Optijd naar bed he' waarop ze zei 'ja ja'. Dus krijg ik gvd een berichtje op fb 2 uur geleden dat ze pas net naar bed gaat en dus niet gaat sporten. Vorige keer zei ze ook al op het laatste moment af want ze zou de dag erna een sollicitatiegesprek hebben en niet kreupel zijn tijdens dat gesprek.

Zal nog eens mn hulp aanbieden, word gewoon in mn bek gepist.

Na de zoveelste achterlijk hoge telefoonrekening toch maar eens voor de eerste keer ooit m'n factuurgegevens online bekeken.
Kom ik er achter -na 2 jaar- dat ik al die tijd al geen onbeperkt internet op m'n mobiel heb hoewel ik destijds wel een dergelijk abonnement heb afgesloten.
Kijk ik bij abonnementsgegevens staat er bij internetbundel dat ik 'travel & surf' heb, blijkt dus goedkoop internet in het buitenland te zijn.
Whut buitenland?Daar mag ik niet eens komen.
Vermoedelijk heeft die turk dus iets verkeerds aangevinkt toen ik het abonnement ging afsluiten wat me de afgelopen 2 jaar dik 2500 euro heeft gekost.
Klik je klantenservice aan krijg je ook nog dit:

6iw6pz.jpg

Bedankt t-mobile!

Net gehoord dat de velgen die ik besteld heb toch niet meer leverbaar zijn...FCK
Nou moet ik opnieuw gaan kiezen/twijfelen etc etc:mad:

Net gehoord dat de velgen die ik besteld heb toch niet meer leverbaar zijn...FCK

Merk/type googlen ? Niet elders verkrijgbaar ? (of als je een online plaatjes hebt "reverse image search" )
Die banden/velgen boeren hebben vaan 1 of 2 toeleveranciers,... hebben die het niet, dan kijken z niet of amper verder.

Na de zoveelste achterlijk hoge telefoonrekening toch maar eens voor de eerste keer ooit m'n factuurgegevens online bekeken.
Kom ik er achter -na 2 jaar- dat ik al die tijd al geen onbeperkt internet op m'n mobiel heb hoewel ik destijds wel een dergelijk abonnement heb afgesloten.
Kijk ik bij abonnementsgegevens staat er bij internetbundel dat ik 'travel & surf' heb, blijkt dus goedkoop internet in het buitenland te zijn.
Vermoedelijk heeft die turk dus iets verkeerds aangevinkt toen ik het abonnement ging afsluiten wat me de afgelopen 2 jaar dik 2500 euro heeft gekost.

http://i41.tinypic.com/6iw6pz.jpg

Bedankt t-mobile!
is marcelletje stout geweest?:roflol:

Straks de allerlaatste aflevering van The Office kijken :( :(

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

---------- Post added 18 May 2013 at 10:46 ----------

Bedankt t-mobile!

:roflol: :roflol:

Als je nog het contract hebt dat je aan het begin hebt ondertekend kan je het zo aantonen, anders wordt moeilijk

---------- Post added 18 May 2013 at 10:47 ----------

3918195+_007b7b00739755b0919005ec3a6f66e7.gif

Gewoon hier je custom velgen bestellen
http://www.lexani.com/ klik dan op design onderaan

Merk/type googlen ? Niet elders verkrijgbaar ? (of als je een online plaatjes hebt "reverse image search" )
Die banden/velgen boeren hebben vaan 1 of 2 toeleveranciers,... hebben die het niet, dan kijken z niet of amper verder.

Staan wel op andere sites maar dan gaat de prijs ook gelijk een stuk omhoog ???
En aangezien ik nog wat aanpassingen aan m'n auto wil vind ik dat best vervelend
Maar thnx voor je tip!

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 10:53 ----------

skyblazer; zei:
---------- post added 18 may 2013 at 10:47 ----------

3918195+_007b7b00739755b0919005ec3a6f66e7.gif

gewoon hier je custom velgen bestellen
http://www.lexani.com/ klik dan op design onderaan

Nice ones!
Nou nog ff een sponsor zoeken ;)

Terug
Naar boven