Little Daddy
Monstrous Giant
- Waardering
- 711
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
FF GOED gaan schijtenHeb ik vandaag 2 kip kerry broodjes gegeten heb ik nu t*ring veel buikpijn, kan echt niks meer eten doei een dag vol gainsyou will be missed

Heb ik vandaag 2 kip kerry broodjes gegeten heb ik nu t*ring veel buikpijn, kan echt niks meer eten doei een dag vol gainsyou will be missed

Thanks, ik stuur hem morgen een PM, want ga nu naar een vriendLijkt me het proberen waard als je er al zo lang last van hebt. Misschien kun je het beste ff , pben, die schijnt dingen te weten.

Thanks, ik stuur hem morgen een PM, want ga nu naar een vriend![]()

gaat wat beter nu, gaat niet zo zeer om de gains maar ik heb vaker zulke pijnen gehad en geloof me ik had echt zitten huilen (srs) heledag extreme buikpijn + niet kunnen slapen + moe zijn dat nakt je heel erg. Ik word zelfs bang als ik last krijg van mn maagAhhh gossie
Kerrie kan wel k*t zijn voor je maag bro, misschien wat minder kruiden eten even een tijdje?
Wat de "pot" schaft héAl die 14- en 15jarige jochies die hulp willen bij een voedingsschema, sixpack krijgen etc., maar leven op 3 boterhammen + avondeten.

Psieees , zo ging het bij mij ook..ik zorgde altijd zelf wel voor een goede aanvulling....Ik hou zelf altijd rekening met wat de pot schaft. Eten we spaghetti of zo, dan pak ik stukje vis overdag etc.
)...Je hebt wel een log (dat met uitsterven bedreigd is)... Toch één toevoeging.![]()

ik moest je gewoon een kans geven om toch nog wat bij te dragen hier... toch??![]()