AndroidHealthClinic

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ik las dit en toen vloog er een dikke snotbal uit mn neus van het lachen, zo op mn toetsenbord :(

Als je je snor nog had gehad was je toetsenbord nu nog snotvrij geweest, ik hoop dat dit een wijze les voor je is geweest.

Potverdomme ik stond net in de supermarkt en toen moest ik weer schijten zonder dat ik een scheet liet. Bij de kassa was ik aan het uitrekenen hoe lang het maximaal kon duren voordat ik thuis op de pot zou zitten alleen toen ik buiten stond raakte ik aan de praat met een leuk meisje. Gelukkig stond de lift bij thuiskomst beneden op me te wachten en had ik me motorpak niet aan anders had ik het niet gehaald.

Wat een schijtdag....

Straks naar de tandarts. :mad:

Lief dagboekje,

Potverdomme ik stond net in de supermarkt en toen moest ik weer schijten zonder dat ik een scheet liet. Bij de kassa was ik aan het uitrekenen hoe lang het maximaal kon duren voordat ik thuis op de pot zou zitten alleen toen ik buiten stond raakte ik aan de praat met een leuk meisje. Gelukkig stond de lift bij thuiskomst beneden op me te wachten en had ik me motorpak niet aan anders had ik het niet gehaald.

Wat een schijtdag....

Sterkte. :(

OT:
He Marcel.. heb weer slecht geslapen! :p
maar gek genoeg wel wat beter dan anders.. was pas om 7:10 wakker... :)
Heb je al middeltjes geprobeerd? Melatonine, L-Tryptofaan, Phenibut?

Na de zoveelste achterlijk hoge telefoonrekening toch maar eens voor de eerste keer ooit m'n factuurgegevens online bekeken.
Kom ik er achter -na 2 jaar- dat ik al die tijd al geen onbeperkt internet op m'n mobiel heb hoewel ik destijds wel een dergelijk abonnement heb afgesloten.
Kijk ik bij abonnementsgegevens staat er bij internetbundel dat ik 'travel & surf' heb, blijkt dus goedkoop internet in het buitenland te zijn.
Whut buitenland?Daar mag ik niet eens komen.
Vermoedelijk heeft die turk dus iets verkeerds aangevinkt toen ik het abonnement ging afsluiten wat me de afgelopen 2 jaar dik 2500 euro heeft gekost.
Klik je klantenservice aan krijg je ook nog dit:

6iw6pz.jpg

Bedankt t-mobile!
Leg dat eens uit Marcel :D

Zo in heb gaan.............

Zeg Ray, ben jij vaak stoned?

En hij heeft nu nog een half jaar te gaan. Srs.

Oh dat kan wel :(

---------- Post toegevoegd 18 May 2013 om 17:04 ----------

Ja joh, alweer bijna een maand. Feels good.

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Ah zo ja duidelijk.:)

OT: Een kleine reparatie, 'ach doe ik zelf wel even'.
Gvd om 15 uur van huis gegaan en net terug.
K*tleven.:mad:

Edit: En ook geen roidrage @ t-mobile winkel vandaag.:fuu:

Terug
Naar boven