Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ondanks je mentale beperkingen en lelijke rotkop blijf ik je steunen, Ovosnovo.Ja en XXL, durven jullie wel bij een geestelijk gehandicapte?
Pak dan potverdomme iemand met gezond verstand stelletje klootzakken!
Ondanks je mentale beperkingen en lelijke rotkop blijf ik je steunen, Ovosnovo.
Samen kunnen we de wereld aan!

Ondanks je mentale beperkingen en lelijke rotkop blijf ik je steunen, Ovosnovo.
Samen kunnen we de wereld aan!
Jij moet je muil houden! Ik ben je vriend niet! Begrepen?!
Als vrouw zou je dat toch moeten weten...Ik vraag me af wat voor kreng je als moeder moet zijn om een vader zo ver te krijgen dat hij je alleen nog de opgezwollen lijkjes van je zonen gunt.
Arme jongens.
Dat vroeg ik mij ook al afIk vraag me af wat voor kreng je als moeder moet zijn om een vader zo ver te krijgen dat hij je alleen nog de opgezwollen lijkjes van je zonen gunt.
Arme jongens.
Riep er iemandJa en XXL, durven jullie wel bij een geestelijk gehandicapte?
Pak dan potverdomme iemand met gezond verstand stelletje klootzakken!

Nog't grootste kreng is zoiets niet waard. Dat hij dan zn vrouw vermoord... Kinderen doden is zo laf en zinloos als het maar zijn kan.Ik vraag me af wat voor kreng je als moeder moet zijn om een vader zo ver te krijgen dat hij je alleen nog de opgezwollen lijkjes van je zonen gunt.
Arme jongens.
Ja, de eend die nu in de sinaasappelsaus ligt!

potverdomme ik probeer steeds een iphone 5 te winnen op een veilingsite maar het lukt niet. waarom ik?
potverdomme ik probeer steeds een iphone 5 te winnen op een veilingsite maar het lukt niet. waarom ik?