Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Gisteren pokke dag gehad.. misselijk en buikpijn en daardoor waardeloos en veel te weinig gegeten. Dan vanmorgen opgestaan met een zere nek en rug en barstend van de honger... Nu maar hopen dat het wat opknapt... :(

Denken dat je een pm van Big-T krijgt terwijl het gewoon een algemeen bericht blijkt te zijn aan iedereen verstuurd :(

ik dacht even dat big T een vriendje van me wilde zijn :(

Moe. Niet een beetje moe, gewoon gigantisch moe. Ik snap er geen hout van, want ik heb de afgelopen 2 dagen juist ook iets meer gegeten

alweer iemand voor de trein gesprongen. Dus niet op tijd bij de sportschool waardoor ik voor de 3e keer in 3 weken een training mis :( :( :(

ik ga wel dinsdag,woensdag,donderdag,vrijdag trainen trouwens, overkillll :D

---------- Post toegevoegd 20 May 2013 om 11:25 ----------

Is er geen sportschool dichter bij huis?

jawel, maar ik was nog bij mijn vriendin, normaal is het 5 minuten fietsen

Werd vannacht voor het eerst in een lange tijd weer wakker door een hypo, ik de fles fanta leeg gedronken (van wat er nog in zat) meteen weer in bed gedoken. Werd vanmorgen wakker, hoofdpijn niet normaal.. dacht zal wel een hyper hebben nu van al die fanta. Ik testen, gewoon 5.nogiets
Nu 2 uur later voelt het nog steeds alsof er een brainworm in mn hoofd aan het eten is :'(

rug is killing me... tijd voor training.. wordt het minder van.... helaas is gym morgen pas weer open.
En kan ook pas na mijn werk heen. :(

Zwaar brak van freshtival.. hele dag mooi niks doen

Terug
Naar boven