Rode kaart?ik schrok wel heel ff van het feit dat ik een PB kreeg van Big-T![]()

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Rode kaart?ik schrok wel heel ff van het feit dat ik een PB kreeg van Big-T![]()

ik schrok wel heel ff van het feit dat ik een PB kreeg van Big-T![]()
Dat gevoel ken ik....

Dat gevoel ken ik....
was niks aan de hand (bij mij) maar als je BigT ziet OMFG WTF is going on ?!![]()
Met verjaardag "Ja je kan pas zien of iemand aan fitness doet als hij buikspieren heeft, dus dat laat al zien dat jij veelste dik bent"
**** IT i'm not fat, i'm bulking.![]()
still in bed crying and watched about 400+ pics of Zyzz
Lol, Johan92 goes to bday party .. gets an inferiority complexstill in bed crying and watched about 400+ pics of Zyzz
vind het gewoon jammer dat buikspieren moeten aantonen hoe gespierd je moet zijn.. Dan blijf ik mijn leven lang een ecto. 

Met verjaardag "Ja je kan pas zien of iemand aan fitness doet als hij buikspieren heeft, dus dat laat al zien dat jij veelste dik bent"
**** IT i'm not fat, i'm bulking.![]()
Eindelijk ruim 'n uur 100% aan je thesis spenderen, zelfs aardig wat weggetikt krijgen: BSOD. Heb blijkbaar 0x op ctrl+s gedrukt in de tussentijd. Dat was hem dan weer.
Even kijken hoe lang het duurt voordat Big-T komt.Duurt wel even, zo'n Mac is niet zo snel.
Eindelijk ruim 'n uur 100% aan je thesis spenderen, zelfs aardig wat weggetikt krijgen: BSOD. Heb blijkbaar 0x op ctrl+s gedrukt in de tussentijd. Dat was hem dan weer.
http://i.qkme.me/3qhkru.jpg

Lol, werk je met een prehistorische versie van Office ofzo? Want tegenwoordig zit er iets handigs op; Autosave![]()
Idd zoiets verwacht je niet van een icter die zoveel moeilijke woorden weet.

Ik zou het niet weten, ik ben immers maar een domme icter.

http://i.qkme.me/3qhkru.jpg