MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ma van die jongetjes uit vleuten was meerdere keren naar politie gegaan dat kinderen geslagen zouden zijn. Huisarts en school hebben nooit sporen gevonden.

Vlak voordat ze vermoord werden werd de tijd van 50/50 veranderd naar 1 weekeinde in de 2 weken.

Volgens mij was die ma ook een psychopaat die die vader het leven zo zuur mogelijk maakte. Denk dat dat wijf die kerel gewoon tot waanzin gedwongen heeft :o

Met verjaardag "Ja je kan pas zien of iemand aan fitness doet als hij buikspieren heeft, dus dat laat al zien dat jij veelste dik bent"

:roflol:

**** IT i'm not fat, i'm bulking. :rolleyes:

Met verjaardag "Ja je kan pas zien of iemand aan fitness doet als hij buikspieren heeft, dus dat laat al zien dat jij veelste dik bent"

:roflol:

**** IT i'm not fat, i'm bulking. :rolleyes:

Lol, Johan92 goes to bday party .. gets an inferiority complex:( still in bed crying and watched about 400+ pics of Zyzz

Lol, Johan92 goes to bday party .. gets an inferiority complex:( still in bed crying and watched about 400+ pics of Zyzz

Zo erg is het ook weer niet :roflol: vind het gewoon jammer dat buikspieren moeten aantonen hoe gespierd je moet zijn.. Dan blijf ik mijn leven lang een ecto. :p

Of een vetz*k... :fa:

Eindelijk ruim 'n uur 100% aan je thesis spenderen, zelfs aardig wat weggetikt krijgen: BSOD. Heb blijkbaar 0x op ctrl+s gedrukt in de tussentijd. Dat was hem dan weer.

3qhkru.jpg

lol, mijn Mac is idd niet zo snel, maar dat heeft te maken met het feit dat de HDD nu even extern is en USB2. Wil deze iMac namelijk binnenkort verkopen, en HDD alvast extern is dan handiger.

Als ik geen raad zou weten met mijn geld zou ik je een Mac cadeau doen GetXXL :D

Terug
Naar boven