- Waardering
- 12.138
- Lengte
- 1m83
Zwaar brak van freshtival.. hele dag mooi niks doen
Was een mooie feestje bro? Mocht van mij nog wel langer doorgaan!Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Zwaar brak van freshtival.. hele dag mooi niks doen
Was een mooie feestje bro? Mocht van mij nog wel langer doorgaan!Was een mooie feestje bro? Mocht van mij nog wel langer doorgaan!
Eindelijk ruim 'n uur 100% aan je thesis spenderen, zelfs aardig wat weggetikt krijgen: BSOD. Heb blijkbaar 0x op ctrl+s gedrukt in de tussentijd. Dat was hem dan weer.
http://i.qkme.me/3qhkru.jpg
Welnee, schrijf m'n thesis in LaTeX. Word raak ik al jaren niet meer aan.Lol, werk je met een prehistorische versie van Office ofzo? Want tegenwoordig zit er iets handigs op; Autosave![]()
Zal ze netzo hard krijgen met andere OS'en, m'n hardware is sloppy.Je vraagt er ook om met je windows bak.
Eigenlijk zou je alleen hierom al niet mogen afstuderen.
Install precise pangolin > insta-happiness
irl had je een paar stompen te pakken, zwart/witte inflexibele moeilijke communicatieveling!Idd zoiets verwacht je niet van een icter die zoveel moeilijke woorden weet.
Welnee, schrijf m'n thesis in LaTeX. Word raak ik al jaren niet meer aan.

Welnee, schrijf m'n thesis in LaTeX. Word raak ik al jaren niet meer aan.
Zal ze netzo hard krijgen met andere OS'en, m'n hardware is sloppy.
---------- Post added 20 May 2013 at 12:24 ----------
irl had je een paar stompen te pakken, zwart/witte inflexibele moeilijke communicatieveling!
Is niet de editor maar de taal: http://en.wikipedia.org/wiki/LaTeX
Gebruik als editor Texmaker, wat dan weer niet zo kinky klinkt![]()

hahaha grapje hè.Zo erg is het ook weer nietvind het gewoon jammer dat buikspieren moeten aantonen hoe gespierd je moet zijn.. Dan blijf ik mijn leven lang een ecto.
Of een vetz*k...![]()
Netjes ingehouden!
Ik snap dat nooit dat mensen de saus op krijgen. Als ik een grote patat bestel dan heb ik nog saus over (laat staan in de snackbar).
Dat de neusspray na respectievelijk 15 minuten al weer uitgewerkt is.
Daar gaan mijn gains
Waz met jou?Als je ergens geen verstand van hebt, hou dan je bek dicht of geef GVD gewoon antwoord !!!........