MuscleMeat

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

heb net 5 kitkat chunkies gegeten omdat ik het niet meer kon weerstaan.. daarentegen bijna wel genoeg gegeten voor mijn cut :D trouwens vraagje: kan je bij blijvende/toenemende krachtstats ook te kampen krijgen met spierverlies? ik ben namelijk in een week al 1 kg afgevallen terwijl ik niet eens veel vocht/stront/pis/vreten in me had :(

als je pados op zijn effe ''Obee'' pmen (srs)

wat is een pado

Ik doe echt mijn best om mensen die trainen niet te judgen... maar soms..
Soms..
Een spotter bij 40 kilo nodig hebben (Ziet er trouwens meer uit als 30)
En er dan nog trots over posten :'(
Prachtige technique ooit

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

2w4wo7c.jpg

dat is gewoon elevated close-grip floor press. Waz met jou valadinz

Ik doe echt mijn best om mensen die trainen niet te judgen... maar soms..
Soms..
Een spotter bij 40 kilo nodig hebben (Ziet er trouwens meer uit als 30)
En er dan nog trots over posten :'(

Dat lijkt wel 20kg :roflol:

Zo'n kleine 10kg bar met 5kg schrijfjes

Diarree.

heb net 5 kitkat chunkies gegeten omdat ik het niet meer kon weerstaan.. daarentegen bijna wel genoeg gegeten voor mijn cut :D trouwens vraagje: kan je bij blijvende/toenemende krachtstats ook te kampen krijgen met spierverlies? ik ben namelijk in een week al 1 kg afgevallen terwijl ik niet eens veel vocht/stront/pis/vreten in me had :(

5 van die grote? De t*ring.

Sowieso 2 dikke puisten erbij als ik al dat chocola zou moeten verwerken van 5 kitkats

Dat je dr 3 op hebt en dan denkt mmz doe er nog maar 2.

lol nee van die kleine, die de helft zo groot zijn. ik ben blij dat ik sowieso van levensstyle ben veranderd, anders had ik nu 100% zeker diabetes gehad. anderhalf jaar/jaar geleden dronk ik per dag 2/3 flessen highway cola en at ik anderhalve zak kitkat chunkies leeg + zak/2 zakken paprika chips van de aldi. mijn vetpercentage steeg en ik vond mezelf een p*ssy worden dus besloot ik maar om te gaan trainen en anders te gaan eten :D ode aan chickenkip

---------- Post toegevoegd 21 May 2013 om 23:22 ----------

Moet je diarree op je dikke kop ofwa

[Afbeelding niet meer beschikbaar]

Terug
Naar boven