XXL Nutrition

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

meh, ik moet werken van half 9 tot 5, maar ben er elke ochtend al rond kwart voor 8 / 8 uur.

Kun je je werktijden niet aanpassen dan?

ik kan ze aanpassen naar half 10 tot 6 :o

kantoor is open van half 9 tot 6. dus helaas kan niet eerder. en ik rijd iedere dag met me pa mee, want die werkt aan de overkant van de straat, en die gaat ook pas half 6 naar huis ofso dus schiet niet echt op

meh, ik moet werken van half 9 tot 5, maar ben er elke ochtend al rond kwart voor 8 / 8 uur.

8-1630 lijkt me handiger voor je dan...
Maar wss kom je dan elke dag rond 7.15-7.30 op het werk en houd je hetzelfde probleem :o

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 09:09 ----------

ik kan ze aanpassen naar half 10 tot 6 :o

kantoor is open van half 9 tot 6. dus helaas kan niet eerder. en ik rijd iedere dag met me pa mee, want die werkt aan de overkant van de straat, en die gaat ook pas half 6 naar huis ofso dus schiet niet echt op

Hahaha damn dat is wel k*t... Maar goed je bent 19, dus je moet niet zeiken gewoon..

8-1630 lijkt me handiger voor je dan...
Maar wss kom je dan elke dag rond 7.15-7.30 op het werk en houd je hetzelfde probleem :o

---------- Post toegevoegd 22 May 2013 om 09:09 ----------

Hahaha damn dat is wel k*t... Maar goed je bent 19, dus je moet niet zeiken gewoon..

hoor je mij zeiken dan? :o

ik kan je niet zien punjab

Die collega die de hele tijd loopt te steunen, kreunen en te piepen :mad::mad::mad::mad:

Slecht geslapen, bye bye gains..:(

Zo snel gaat dat niet.

Gewoon vandaag goed slapen.

You

don't

say

You-Dont-Say.jpg

Terug
Naar boven