Cygnus
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 28
- Lengte
- 1m71
- Massa
- 76kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trillerig door fatburner. Eerste keer dat het gebeurt en het is nogal irritant. Het ergste is nog dat het zonet tijdens de lunch nogal opviel![]()
Ik vond van wel. Bf lag ongeveer op 17% bij 81kg, dus ik heb nu bijna een mooie basis om te gaan bulken.Je zult die fatburner wel hard nodig hebben met je 76 kilo?

Spuit diaree en half dood op het werk zitten en geen kracht hebben om te trainen...
Batterij van laptop laadt niet meer op. Laptop doet het dus alleen als hij aan netstroom zit. Accu blijft 0%. Heb ik iets in m'n instellingen verkeerd staan of is m'n accu nu al overleden? Heb de accu er net uitgehaald en er weer ingedaan maar helpt niks. Iemand?

Is toch gewoon in de koelkast en niet in de vriezer?meet de accu eens door?
sommige batterijen kan je in de vriezer leggen, schijnt te werken, maar sommige blazen zichzelf ook op in de vriezer
accu's slijten nogal snel btw, nieuwe kost niet zo heel duur
Is toch gewoon in de koelkast en niet in de vriezer?
meet de accu eens door?
sommige batterijen kan je in de vriezer leggen, schijnt te werken, maar sommige blazen zichzelf ook op in de vriezer
accu's slijten nogal snel btw, nieuwe kost niet zo heel duur
Hoe meet ik hem door? Laptop is pas een paar maanden oud, en niet veel gebruikt.. Rechtsonder bij het batterijtje staat wel dat hij wordt opgeladen, maar hij blijft op 0%...
Misschien doen Belgen het op een andere manier dan Nederlanders.

Misschien doen Belgen het op een andere manier dan Nederlanders.![]()
Hoe meet ik hem door? Laptop is pas een paar maanden oud, en niet veel gebruikt.. Rechtsonder bij het batterijtje staat wel dat hij wordt opgeladen, maar hij blijft op 0%...
Ik kan me niet voorstellen dat een batterij er beter van wordt als je hem in een koelkast/vrieskist legt. Ik heb mijn laptop van het werk wel is in de auto laten liggen 's nachts en daar werd de accu heel rap minder van.

een accu die koud opgeslagen word loopt juist minder snel leeg![]()
een accu die koud opgeslagen word loopt juist minder snel leeg![]()
Correct.
Als je accu's opslaat altijd tot 1/3e opladen en op een koele droge plek leggen.
Invriezen is alleen zinloos en ze mogen ook niet volledig leeg lopen omdat ze daar kapot van gaan.