Fitness Seller

Sticky Wat heeft jouw dag verpest?

Ovosnovo is fokkin boos op me, hij wil nooit meer tegen me praten.

Heb m op mute afgespeeld. Lekker 'nummer' man!

Heb m op mute afgespeeld. Lekker 'nummer' man!

Nee jij bent een lekker nummer

Wait wut??
no-homo

---------- Post added 25 May 2013 at 14:10 ----------

Waar faalt het contact... de oplader of de telefoon zelf?

opladers en andere kabels/snoertjes etc zijn hier heel goedkoop en goed.
http://www.subtel.nl/mobiele-telefonie/opladers/nokia/index2.htm

telefoon, heb natuurlijk al 5 verschillende opladers gebruikt van diverse merken :o

Nee jij bent een lekker nummer

Wait wut??
no-homo

---------- Post added 25 May 2013 at 14:10 ----------

telefoon, heb natuurlijk al 5 verschillende opladers gebruikt van diverse merken :o

Thanks! Is het echt een leuk nummer dan? Enige reden dat ik niet geluisterd heb, is omdat ik op een plek ben waar ik geen geluid kan aanzetten

Fuuu wordt mn pakket van B&F pas maandag bezorgd door PostNL. Speciaal een account aangemaakt kan ik alsnog het aflever adres niet aanpassen. Maandag ben ik er niet eens.

pinpas ingeslikt -.-

Contact van je telefoon al schoongemaakt. Tandenstoker met tisseu erom met beetje alcohol of spiritus. Kan wel eens helpen. Heb ik ook wel eens gedaan met de micropin aansluiting van mijn nokia.

De politie, de ene zegt dit de andere zegt dat, de ene verteld gewoon wel of niet en de ander zegt mag er niks over zeggen

Wtf :roflol:

Ik heb een keer met geestelijk gehandicapten gewerkt maar beviel niet
bedoel je niet dat je begeleiders gewoon hun handen vol hebben aan zo'n geestelijke ontspoort jong?

Ik kan me niet voorstellen dat jij met gehandicapten hebt gewerkt, namelijk omdat je zelf verdacht veel op lijkt...

Terug
Naar boven